Viszkisdoboz

fapalrepulo.jpg

A nevem Fapál László. A Honvédelmi Minisztérium közigazgatási államtitkára voltam, korábban katonatiszt, majd sikeres ügyvéd. Az életem egyik napról a másikra gyökeresen megváltozott egy állítólagos viszkis doboznak köszönhetően.  

 

Egy volt tábornok, egy büntetőügy első számú vádlottja megváltoztatta korábbi vallomásait, és azt vallotta, hogy kenőpénzt adott nekem, amit én egy viszkis dobozba téve elvittem felettesemnek.  A vallomástevő ettől kezdve már nem vádlott, hanem tanú az eljárásban, én pedig minden egyéb bizonyíték híján, pusztán egy önmagát menteni kívánó ember vallomása alapján előzetes letartóztatásba kerültem.

Egy hónapos letartóztatásom alatt megpróbálták elérni, hogy tegyek terhelő vallomást az egykori honvédelmi miniszterre. Nem tettem, mert nem volt miért. Most bűnszervezetben, üzletszerűen elkövetett vesztegetéssel vádolnak. Naponta jelennek meg rólam hazugságoktól hemzsegő lejárató cikkek, de a valóságra senki sem kíváncsi. Az életem, a karrierem romokban, végzettségemnek megfelelő munkát talán soha nem kapok majd.

Két okból írom ezt a blogot. Egyrészt nem akarok lesütött szemmel járni, mert nincs okom rá: szeretném, hogy egykori munkatársaim, barátaim, ismerőseim, két felnőtt korú és négy kiskorú gyermekem megismerjék az igazságot velem kapcsolatban. Másrészt az a célom, hogy minél többen átlássák azt a folyamatot, amit ma Magyarországon elszámoltatásnak neveznek, és amelynek során bárkit, akinek haragosa van, egyetlen vallomás alapján börtönbe lehet vetni, tönkre lehet tenni. Ezen a blogon nyilvánosságra hozok minden fontos iratot az eljárással kapcsolatban és elmesélem, mi és hogyan történt valójában.

Friss topikok

  • Mzperx: Katonai ügyészeket nem vállalsz? Képzelem, mikor a vádlóid az ügyfeleid/védenceid lesznek... :O Va... (2020.05.28. 14:35) 310. Epilógus
  • Pálné Nagy: @Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként: Örülök, hogy kiderült az igazság és vége a megpróbá... (2020.03.17. 02:30) 309. Itt a vége, fuss el véle
  • Secnir: kitartás Fapál úr! csak ennyit tudok hozzátenni... (2020.02.19. 13:23) 308. Ítélethirdetés előtt
  • Magyaur: Az erkölcsi tisztasága HŐS-sé avatta Önt, a rothadó és kapzsi NER-rel szemben. Példát mutat számun... (2019.12.03. 18:50) 306. Az életre szavaztunk
  • Molen David: Tisztelt Fapál László Ezredes Úr! Volt egy kérdése amiben azt kérdezte van ennél lejjebb? VAN !!... (2019.11.12. 22:29) 303. Az ügyészi fellebbezésre adott védői válasz

Linkblog

226. Férjem védelmében

2015.11.23. 11:23 Viszkisdoboz

Fapál Orsolya vagyok. Anya és feleség.

Az elmúlt öt évben nem szólaltam meg, de most elég volt!

Hogy miért éppen most?

A kérdés jogos. Eddig hittem, bíztam, meg voltam róla győződve, hogy férjem ártatlansága megerősítést nyer a bíróságon. A Törvényszék majd helyre teszi megtépázott tekintélyét, melyet a politika öncélúan felhasznált.

De most vége! Vukovich Orsolya, drága druszám, átlépte a Rubicont. Úgy hozott társaival ítéletet, hogy meggyőződésem szerint az elé került ügyet sem ismerte. Nem folytatott érdemi vizsgálatot.

Egyet látott maga előtt. A szomszédos tárgyalóban lévő kolléganőjét a Kúria lealázta. Majd ő megmutatja! Bosszút állt.

De valamiről megfeledkezett, drága druszám. Mostantól kezdve háborút hirdetek!

A nevünk latin eredetű, medvét jelent. Hát, Ön drága asszonyom, most egy anyamedvével áll szemben. Az pedig veszélyes állat! Ön csak egy medve, én pedig a bocsait óvó vadállat lettem. Ön tett azzá!

Bocsaimat védem, szám szerint négyet. Hát, rettegjen, aki ártó szándékkal a közelükbe akar jönni. Mert valamit vegyen tudomásul mindenki. Amikor ezeket az ítéleteket meghozzák, sorsokról döntenek. De nem csak az előttük állókról, hanem annak családjáról is.

6.jpg

Dr. Fapál László gyermekei: Kamilla, Krisztina, Angéla, Emese, László és Zsombor

Lehetnék szentimentális is. Beszélhetnénk arról, hogy Laci milyen jó apa és férj. De minek? Nem ez a lényeg! Aki személyesen ismeri, az tudja, hogy becsületes, karakán ember. Aki pedig nem, az úgy sem fogja elhinni. Az lát maga előtt valakit, aki messze magasan áll felette a felső vezetés határán. Tehát csal, lop és hazudik. A többi nem is érdekli.

Nem akarok jogászkodni sem. De azért azt sem értem kristálytisztán, hogy én mikor lettem vádlott az ügyben. Jó lenne, ha Katalin bírónő két motorozás közben, vagy két arcrángás alatt - de a bukósisakot azért tartsa a fején, mert mint már említettem, felébredt bennem az anyamedve -, hogy mégis milyen jogszabály alapján akarja az én vagyonrészemet is elkobozni?

Tünde bírónő meg megmagyarázhatná, hogy mikor és hogyan lett ennek a tanácsnak a tagja, mert a kiírás alapján egy férfiembernek kellett volna a helyén ülnie. Vagy ő nem vállalta ezt a szégyenletes ítéletet? Akkor Tünde bírónő, miért? Meggyőződésből? Irigységből? Vagy csak féltette a munkáját? Egy biztos, a fejét egyszer sem emelte fel. Lehajtott fejjel körmölt.

Mert annyit sem érdemeltünk, hogy a szemünkbe nézve mondják ki az ítéletünket. Nem mintha a két másik bírónő belenézett volna. Az egész ülés alatt egymással levelezgettek, mint két diák az iskola padban.

Vajon miről? Az esti randiról? Hol ünneplik meg gyalázatos tettüket? Vagy egyikük kevesellte az éveket? Vagy rögtön letöltendőt akart valamelyikük?

Most, hogy kiadtam a dühömet, kicsit megnyugodtam. Azt kérem minden ítélkezőtől, aki mások élete felett dönt, hogy vegye komolyan hivatását! Csak akkor ítélkezzen, ha megdönthetetlen bizonyítékokkal áll elő a vádló. Mert vádolni könnyű, ítélkezni még könnyebb, ám higgyék el, tiszta lelkiismerettel élni a legkönnyebb!

Gondolják el! Nekem minden nap gyermekeim szemébe kell néznem és elmondanom: „Nem, apát ma nem fogják börtönbe hurcolni. Itthon lesz, mire hazaértek. Nem, ma nem fogják az otthonunkat elárverezni a fejünk felől. Lesz ágyad, amelyben ma éjjel álmodhatsz”.

Hát, utána felébred az anyamedve!

Valaki magyarázza már el nekem ép ésszel, hogy hogyan lehet „törvényesen, a jogszabályok betartásával bűncselekményt elkövetni” – idézet Orsolya bírónőtől az ítélet indoklásából. Hogyan lehet figyelmen kívül hagyni, hogy mindenki ugyanúgy követett el és követ el a mai napig” bűncselekményt”! De csak Te vagy a bűnös! A többiek nem, mert ők nem a per tárgyai.

Hogyan lehet figyelmen kívül hagyni a szakmai tanúk értékelését? Hogyan lehet azt mondani, hogy 20 éven keresztül rosszul csinálták a katonák, mikor a hadsereg 100 ezres lakásállományát a benne lakó bérlőknek kedvezményes áron, a jogszabályok szerint eladták?

HOGYAN?

Jogom van tisztességes válaszokat kapni. Anyaként és feleségként.

134 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://viszkisdoboz.blog.hu/api/trackback/id/tr568101716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CyberPunK 2015.11.23. 18:12:47

@Orsolya Fapál: "A munkáltatói kölcsönt visszafizettük!"

Ismerjük ezeket a munkáltatói kölcsönöket, teljesen kamatmentes volt, vagy azért valami 1% látszat volt rajta? A maradékot mi, adófizetők dobtuk össze. Miniszteri jóváhagyással.

De hogy valami építő is legyen ma tőlem: szerintem kérje ki a férje véleményét, hogy mennyire BTK alapú ez az írás, ha a bírónő elolvassa. Pár mondat elég fenyegető...

Orsolya Fapál 2015.11.23. 18:24:54

@CyberPunK: Tisztelt Punk Úr! Nem állt szándékomban bárkit is fenyegetni. Én csak és kizárólag a jogtalanság ellen emeltem fel a hangom a családom védelmében! Jelenleg bennünket fenyegetnek börtönnel!
De Ön is vigyázzon, mert a rágalmazás is kimeríti a BTK-t!
Azért köszönöm a figyelmeztetést! Szép estét!

ancsika3114 2015.11.23. 18:27:50

Húha!
Szólok is gyorsan a sógoromnak, hogy a 110 ezer (azaz egyszáztízezer) Ft-ért megvásárolt 2 szobás paneljukat hogy merte ennyiért megvenni? Pedig ő csak egy főtörzsőrmester volt...
Aztán pár év múlva 6 millióért eladni?
Vagy a volt főnököm 1 millióért vette meg a szolgálati lakását, amit egy év múlva 15 milláért árult?
És példák sokaságát sorolhatnám!!!
Egyiket se tartottam túl etikusnak, de ha most mindenkit bíróság elé citálnának, akik nem hogy 1/3-os áron, hanem tized-huszad... áron vásárolták meg a szolgálati, meg önkormányzati lakásaikat... a bíróságoknak más dolguk sem lenne!
Megjegyzem, az V. kerületben még most is ez megy!!!
Jut eszembe a bácsalmási cukrászgyerek benzinköltsége... kövérházmester szolgálati autói mellett felvett költségtérítései... csak ez a kettő több, mint Fapál kéglijei...
És "ezek", meg a híveik mindig azzal jönnek, hogy "azok" is loptak...
Basszus, akkor vigyék bíróság elé ezeket is, ne csak azokat!
Húúúú, és még az újabb, 5 millás fizetések... még egy személyzetisnek is (Poltné), hát egy nyomorult 5 millás többet visz el egy évben, mint Fapál kéglijei... És milyen sok van belőlük...
Meg eszembe jutott a 47 ezres zsigamarcellka... hány hónapja is veszi fel a havi másfél millás fizuját a semmiért?
Meg a ragyástóninak adott minisztérium... húúú, az is milyen sokba fáj nekünk
Reggelig sorolhatnám itt, mennyi dolga lenne még a handótündééknek...
De eluntam. Hívőknek hiába mondom, a többi meg a töredékéből is értette.

Éhes ló 2015.11.23. 19:02:53

@ancsika3114: a sógorod, a volt főnököd valószínűleg nem két szolgálati lakást vett meg, valószínűlet nem is vett fel a kettő megvétele között munkáltatói kölcsönt, arról nem is szólva, hogy egyik meg nem történt bulijához sem rendelkezett egyiküük sem miniszteri jóváhagyással.
Ha igen, bocsánatot kérek a feltételezésért, hogy szimpla mezei hivatásosok voltak, és nem hátszelesek.
Ez esetben gratulálok, hogy megúszták!

Az iránt érdeklódnék, attól, hogy pár öregembert halálra kínozott valaki ismeretlen norvág bálnavadász vendégmunkás, ugya számodra nem bocsánatos kihágása ez annak, akit a rémtettét követően a rend éber őrei el is kaptak és bíró elé mertek állítani?
Nyugtass meg, hogy az a tény, miszerint mások is törvényt sértenek, nem ment fel senkit a(z esetleges) törvénysértése alól automatikusan felétek.

Azt megértem a lartak alapján, hogy poltné millái jobban fájnak, mint Fapálé. Jogod van így gondolni, de ugye ez nem érv felétek semmmi mellett/ellen sem?

A többi jelzpdet nem minpsíteném, csak emlékeztetnélek rá, hogy a bugyis kovács és a libás, no meg degesz demszkyj sem ingyért tett tönkre bármit, amihez hozzá ért, és surányi is jó pénzért arulta a nemzet aranyát.
Hosszan folytathatnánk, de a poast szempontjából ez érdektelen.
Mindet bíró elé kellett volna állítani és jól megmérni, de csak Juhász és Fapál áll ott, semmiségekért ezekhez a pofákhoz képest.
C'est la vie, mondja a mívelt román.

Mzperx 2015.11.23. 19:23:18

@Éhes ló: Kicsit unom már, de utoljára megismétlem:
nem történt törvénysértés, bármennyire is tiltakozik az ön igazságérzete. Itt csak szívatás megy, mert valaki haragszik valakire. És nem az ön haragjáról van szó.
C'est la vie - mondhatnám én is.

Éhes ló 2015.11.23. 19:49:01

@Mzperx: te bíró vagy, vagy mi, hogy ezt itt kinyilatkoztatod?
Ez komoly?
Milyen jogon?

Nincs itt harag, rápacsálás van, kinek jobban, kinek semennyire, de azért már ne a lekvár tegye le a nagyit a 3 menetes, miniszteri segédlettel végrehajtott "nem törvénysértő" bulit követően.

Nyugi van, nálad és nálam is.
Majd ha lesz jogerős ítélet és/vagy brüsszelita komisszárparancs, amint ezt megidéztem fentebb, lehet tort ülni az igazság addigra alaposan kifacsart és kihűlt teteme felett, lett légyen a döntés pro vagy kontra.

A kéglik megvannak, nem?
Mind a 3+2?
Akkor mire az izgalom?
Miniszteri dicséret, vagy elnöki nagyplecsni is kell melléjük?

ancsika3114 2015.11.23. 19:49:52

@Éhes ló:
"Mindet bíró elé kellett volna állítani és jól megmérni, de csak Juhász és Fapál áll ott, semmiségekért ezekhez a pofákhoz képest."
És nem csak az általad említettekhez képest! Soroljam a mostani "aranyifjakat", meg nem is annyira ifjakat is?
És egy sem áll bíróság előtt!
Igaz, ez Fapálnak esetleg nem mentség, de az ő kéglibulijai filléres dolgok a mostaniakéhoz képest (is)!
Ebben azért egyetérthetünk!
Azért "azokat" nem hívták Mr 20 %-nak!
Cusi hány évet is ült sokkal kevesebbért? És nem Cusit sajnálom, hanem azért dühöngök, mert a többiek, milliárdos lenyúlásokért, amiben nyakig sárosak, most törvénykeznek!
Most ők hozzák a törvényeket a nem pár tíz millás kéglimutyikra, hanem a sok milliárdos föld, trafik és egyéb mutyikra, már a látszatra sem adva!

legeslegujabbkor 2015.11.23. 19:56:04

@Éhes ló:
Nem volt törvénysértés

A lehetőség mindenkinek adott volt.

Nem Rogántól kapták puszira.

Nem Orbántól nyerte közbeszerzésen.

Éhes ló 2015.11.23. 19:58:05

@ancsika3114: ne sorold, mert nem érdekel.
Arra válaszolj esetleg helyette, amit kérdeztem.
Segítek:
"Az iránt érdeklódnék, attól, hogy pár öregembert halálra kínozott valaki ismeretlen norvág bálnavadász vendégmunkás, ugya számodra nem bocsánatos kihágása ez annak, akit a rémtettét követően a rend éber őrei el is kaptak és bíró elé mertek állítani?

Nyugtass meg, hogy az a tény, miszerint mások is törvényt sértenek, nem ment fel senkit a(z esetleges) törvénysértése alól automatikusan felétek.

Azt megértem a lartak alapján, hogy poltné millái jobban fájnak, mint Fapálé. Jogod van így gondolni, de ugye ez nem érv felétek semmmi mellett/ellen sem?"

Éhes ló 2015.11.23. 20:03:41

@legeslegujabbkor: tévedsz.
A "lehetőség" a szolgálati lakás megvásárlására nem volt és most sem mindekinek "adott".
A "lehetőség" szolálati lakás megvásárlására és munkáltatói lakáskölcsönre "miniszhteri hozzájárulással" pár embernek adatott meg.
Majd Fapál leírja hánynak a 25 év során.

Arra azoban nem volt példa még a HM-ben, hogy ezt követően harmadjára is odaálljon, kiválasszon magának egy szolgálati lakást a már megszerzett egy és felépített második mellé, majd azt is megvegye gombokért.
Juhásszal ezt Fapál végigtolta.
Majd valakik, valamikor eldöntik mi jár érte.
Lehet kitüntetést kapnak.

De ha te tudsz ilyen gyakorlatról, ahol ez a hármas buli végigment, szívesen olvasok tóled, róla.
Ne habozz közzé tenni, Fapálék is örülnének a precedensnek.
Köszi.

ancsika3114 2015.11.23. 20:59:16

@Éhes ló:
A kérdésed, ami teljesen értelmetlen, (a norvég bálnavadászokról) és irreleváns, válaszold meg magadnak!
Részemről ennyi. Hívőkkel nem vitázok!

Nancsibacsi 2015.11.23. 22:36:34

Hát nagyon megható sztori. "A klub tagja voltam - volt minden: lakás harmad áron, kamumeló milliókért, dőlt a lé. Aztán belesz.rtam a ventillátorba, és ezek a kecsegék sittre vágtak." Komolyan a szívem szakad meg. Egy tolvajjal kevesebb - sajna még sok maradt.

ostvan2 2015.11.23. 22:48:38

@Kjoji: „A jelenlegi miniszterelnök egy IX. kerületi két szoba komfortos önkormányzati bérlakást cserélt el 1991-ben egy V. kerületi négyszobásra, amit a kerületi önkormányzat felújíttatott. Ezt a lakást Orbán Viktor és felesége 1994-ben – a többi lakóhoz hasonlóan, az akkor érvényes jogszabályok kínálta kedvezményekkel – alig több mint félmillió forintért vásárolta meg. Ugyanezt az ingatlant 2002-ben viszont már 63 millióért adták el.”

conmorientes 2015.11.23. 23:13:19

Gusztustalan az egész ahogy van, és sok éve erősen szurkolok minden ehhez hasonló koncepciós per bukásáért, de ezért a posztért most nagy kár volt.

Ez ugyanis pont olyan mint amikor a férfiak rendes bicskázásába egyszerre csak megjelenik a nagyszoknyás, papucsos asszonyhadtest, onnanól kezdve a bicskázás sivítás és cicaharc színhelyévé válik.

Ami egyáltalán nem szinpatikus hanem kellemetlen. Fapál "Anyuka" írása igénytelenségétől, piti személyeskedésétől és szerencsétlen hangnemétől meg kellett volna bennünket kímélnie.....

ostvan2 2015.11.23. 23:13:38

@Éhes ló: Figyelj! Ha az általad leírt lakásvásárlási kedvezmény ismételt igénybevétele törvényellenes volt, akkor miért nem azért ítélték el Fapált? Ugyanis az egész ügyben ügyészek hada sem talált törvényellenest. Mert ha lett volna, bármilyen csekély, akkor Fapál már ülne. De a lakásvásárlási kedvezmény többszörös igénybevételének módja miatt nem bántotta a vádhatóság.
Szóval - úgy tűnik - tévúton jársz.

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.11.23. 23:42:58

Ne vedd a szivedre Fapálné Orsi, hogy a 40 milliós, az ADÓFIZETÖK PÉNZÉBÖL kisíbolt lakásotokra, ami ugye csak a pártbérenceknek jár, most eljön a népi elszámoltatás órája. Még akkor se duzzogj, ha ez fideszes elszámoltatás, na de hát az emberek 99,9%-a nem fog könnyet hullajtani ha ezeket a kiváltságos alapon meggazdagodók egyikét másikát utoléri a jól megérdemelt börtön.
Ennyi pénz ellopására jogi alapot teremteni, már maga akasztófát érdemel, aki meg pofátlanul kihasználja, az meg pláne.

Enyhítse a dühödet, hogy ha jól dolgozik majd az ellenzék, akkor az Orbán banda is a Fapálok jól megérdemelt sorsára jut majd. Ehhez szurkolj Tóbiásnak, menj aktivistának hogy terjedjen a hír, hogy Orbán leváltható! Vagy alapíts pártot, ha nem akarsz 600 évig várni, mire a maszop tényleg le tudja majd váltani a fidesz maffiát. Akokr majd küldheted te a saját ügyészedet hogy begyüjtse az orbánokat, gázszerelöket, garancsikat, simicskákat, budaiakat és úgy általában véve a teljes fidesz bünszövetkezetet, amit megevesztésként pártnak hívnak.

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.11.23. 23:44:27

Orbánnak is van 5 gyereke, majd akkoriban ö is mutogatni fogja a családi fotóit, aztán ennek ellenére mégis a férjed mellé fog kerülni.

whale 2015.11.24. 04:11:34

@Éhes ló: Ez a Fapál mekkora lúzer a Lézerjani gyerekéhez képest! Annak már 10 éves? korára lett lakása HATVANMILLIÓÉRT a Svábhegyen...
Az nem gond, ugye?

Orsolya Fapál 2015.11.24. 06:31:16

Kedves Kommentelők!
Hozzászólásaik kezdenek igazán méltatlanná válni Önökhöz!
Soha nem voltam sem én, sem a férjem pártpolitikus, nagy valószínűséggel nem is leszünk.
Soha nem kívántam bosszút állni másokon. Engem nem nagyon vigasztal, ha megdöglik a szomszéd tehene is.
Igen, kapjon büntetést az, aki elkövet valami törvénytelenséget, de az ne, aki nem.
T. conmorientes! Ez erősen soviniszta duma volt! A férfiak "játszadozásának" következményeit mi nők és gyermekeink is viseljük. Hát meg is szólalhatunk. Ez már a XXI. század! Jó reggelt!

Varga Bertalan 2015.11.24. 06:42:18

A bejegyzés írójára is igaz a mondás: ha hallgattál volna,bölcs maradtál volna. Fapál Orsolya azonban megszólalt! Vajon hogy mer fenyegetőzni? Loptak és kész!

Burgermeister 2015.11.24. 06:50:14

A férjed nyugdíjas? Az meg hogy? Levezetnéd? Hány évesen lett nyugdíjas? 45?
Sztem örüljetek neki, hogy ennyivel megúsztátok.

arriere 2015.11.24. 07:25:31

Kedves Orsolya!
1982 óta ismerem Lacit, bár 15-20 éve nem láttam. De munkám miatt közelről ismerem a politikát és az államszervezet működési mechanizmusait is...:-(
Legyetek erősek!

dive.hu 2015.11.24. 08:17:57

@Kjoji: A katona oda ment ahova helyeztek,a mentős ott dolgozott ahol volt lakása,volt választási lehetősége.
A katonaknak kiutalt lakadallomanyt a rendszerváltozás utan senki sem tudta allami szinten fenntartani, ezert adtak el. Egy határozatlan idejű bérlővel terhelt lakas pedig pont annyit er,mint amennyiért eladtak.

Mzperx 2015.11.24. 08:39:41

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: Miután te mindenkit lecsukatnál, vigyázz, nehogy magadat is börtönbe csukasd véletlenül!!! :D :D :D

Virág et. 2015.11.24. 08:49:33

@Éhes ló: "2. Hopp! Egy felmentés juhásztól és a 3 millió (kölcsön)már érkezik is."

2001-ben kapta a 3 milliós munkáltatói kölcsönt, amit egyébként még a civilszférában is adtak munkavállalóknak, de ez most mindegy is. 1998-2002-ig milyen kormányunk is volt?

" de.
Csípi."

Dehogy csípi. Legalább egymásnak ne hazudjunk, rendben?

Netuddki. 2015.11.24. 08:49:44

A dolgot én 3 részre bontanám.

Az egyik, hogy azt a törvényt ami jelentős vagyoni hátrányt okoz az államnak és az adófizetőknek, felül kell vizsgálni, visszamenőleg is. Megbüntetni azt kell aki a rossz törvényt beterjesztette, illetőleg a kártérítés érintheti azokat is akik megszavazták.
Az így ebül szerzett javakat pedig vissza kell szolgáltatni az államnak, a nem éppen jóhiszemű "vásárló" meg megkapja azt a pénzt amit fizetett az ingatlanért, természetesen kamatok nélkül. Ennyi. Ez lenne a valóban törvényes rend visszaállítása.

A másik meg az, hogy lehet valami törvényes, ha erkölcsi aggályok merülnek fel, akkor nem kell benne részt venni, mert akár utólag is utolérhetnek a következmények. Nem attól kell valakinek szégyellni magát, hogy a bíróság kimondta-e, hogy irgumburgum.

A harmadik meg, hogy valóban aggályos az ilyen ítélkezés, ehhez nincs is mit hozzátenni.

Végül csak annyit, hogy nettó 40 milkáért azért én, és az ország jó része jó pár 10 évig robotolunk. Nem kéne az államnak elherdálnia. Ezért (is) fizetjük a Föld legmagasabb adóit többek közt...

Netuddki. 2015.11.24. 08:55:42

@whale: Az is gond.

Ma reggel a németsziszi kiállt a fideszrádióban a tegnapi korrupciós országgyűlés után egy kicsit kágébélázni, és korruptozni a nemlétező zellenzéket és a zellenzék tiltott pártfinanszírozásról hadoválni. A kispistaakárki bemondó meg közben hallgatott mint szarafüben. Na, ez az igazi gond...

Nancsibacsi 2015.11.24. 09:06:37

@Orsolya Fapál:
"Soha nem voltam sem én, sem a férjem pártpolitikus"
Ja, nem párt, csak szimplán politikus, második vonalbeli rohamosztagos.
"A Honvédelmi Minisztérium közigazgatási államtitkára" Ilyen pozíciót halandó ember pártpolitikus csók nélkül el nem érhet.

"Igen, kapjon büntetést az, aki elkövet valami törvénytelenséget, de az ne, aki nem."
Ja, persze - könnyű úgy betartania törvényeket, rendeleteket, hogy a férjed írja, és aláíratja a miniszter cimbivel.

Tudod csendben kéne maradni, és leülni a férjednek azt a pár évet - ami lóf.sz, mert az országban kb 9.9 millió ember SZÍVES ÖRÖMEST ülne másfél évet 40 millióért.

Netuddki. 2015.11.24. 09:11:29

@Nancsibacsi: Felfüggesztettet kapott, csak szólok...

high up! 2015.11.24. 10:01:14

@whale: "a Lézerjani gyerekéhez képest! Annak már 10 éves? korára lett lakása HATVANMILLIÓÉRT a Svábhegyen...
Az nem gond, ugye?"

Az a gond, hogy 90%-nyi Átlaghülyemagyar van, akit a politikiai gengszterek úgy szopatnak ahogy akarnak. Ti meg beálltok szopós disznónak a játékukba. Oszt a szemetek előtt lopják el a ti pénzeteket, de ti, kifosztott panelprolik agyhalált haltok vagy ezért vagy azért a maffiózóért.

Mert teszem fel, mi lenne veled, ha Lézert is elszámoltatnák, aztán börtönbe menne? Vége lenne az életed értleménk a Dunának mennél?
Vagy ha Orbaneszku állami maffia hálózatát számolnák fel és ültetnék be az összest a fegyházba életfogytiglanra. Belehalnál a fájdalomba? Belahalnál a fájdalomba, hogy vége telnek meg a börtönök bünöző politikusokkal? Oszt ezután majd mindegyik duplán meggondolja, hogy lopja-e a te munkád jövedelmét?????

FOLYTASSUK!

manager2008 2015.11.24. 10:58:34

Ez a lakásokkal kapcsolatos dolog volt idő amikor korekt módon volt rendezve. Szolgálati lakást kapott az, aki a feladatai ellátását egy adott helyen tudta ellátni (pld vidéki laktanyák mellett, vagy ipar esetében a gyár mellett, vagy kórház mellett az orvos, stb stb.) Régen szolgálati lakást el kellett hagyni a feladat befejezése után. Az új lakhely megszerzéséhez illett takarékoskodni, vagy végielégítést kapott stb. Aztán szépen összekuszálódott az egész régi koncepció, és tulajdonba adták a lakásokat, a munkáltató meg küzdött az új alkalmazottak lakhatásával és évekig rossz körülmények mellett laktak tisztek, orvosok , mérnökök stb. A lakott szolgálati lakás átengedése 30%-os áron elvileg nem gond, mert úgyis fel kellene újítani és ha hozzászámolunk egy végkielégítést akkor ott van a munkáltató hogy még nyert is rajta. A visszaélésszerű szuper lakások juttatásának gyakorlata nagyon régen folyt, tábornokok stb. mindig jó értékű igatlanban töltötték a nyugdíjas éveiket. Ez nem extra ügy. Mindesetre nulla jelentőségű a mostanában megismert panamákhoz képest. Egy 60 millió Ft- nyi panamát kb három perc alatt létre lehetett volna hozni, ha ezt az utat választják. Tanácsaadási díjak, tanulmányok, és ezer megoldás van és volt erre mindig. 10 oldalért is fizettek 20 milliót és gondolom fognak is. Pitiáner baromság ez a per. A bíróságot nem is minősítem. Aki az erkölcsöt keresgéli itt, az menjen el kiscserkésznek, ott még lehet tágranyílt szemekkel hallgatni marhaságokat. :)

turista a saját országában 2015.11.24. 11:10:51

@Kjoji: "Azt szeretném csak megkérdezni a tisztelt aggódó feleségtől, hogy erkölcsileg rendben lévőnek tartja-e azt..."

Van erkölcs meg van törvény.

high up! 2015.11.24. 11:20:45

@turista a saját országában:

meg van az, hogy jó erkölcsbe ütközés, ami szintén törvényileg tiltott. Egy hatályos törvény is lehet jó erkölcsbe ütköző, ilyen az, ha egy szük kör önmaga előnyeire szabja azt a törvényt.
Fapál meg a többi méltóságos úri osztály sok 10 milliós állami ajándékai önmaguknak, a fidesz szintén sok 10 milliós végtörlesztési, egykulcsos szja stb. törvényeik szintén önmagukra szabva bővelkednek a jó erkölcsbe ütköző kritériumokban.

Inkább örülmi kellene, hogy végre megkezdődik az akasztás. Pár év és a fidesz maffiózók állnak majd a kötél másik végén.

FOLYTASSUK!

krokodil2008 2015.11.24. 11:28:30

Kedves Orsolya!

I. Sikertelen lelki sérültekkel szerintem ne álljon le vitatkozni itt a kommentelők között. Egy ilyen embert akit az ég mindennel ver és itt adhatja ki a nyomorúságát úgy se fog meggyőzni. Magának így is messze jobb az élete mint az övék.

II. Mint látja meg sem értették a lényeget. Nem az a kérdés lopott e a férje vagy sem (már elnézést) hanem az, hogy kétségtelenül joga van egy törvényes eljáráshoz, ahol egy szakképzettséggel rendelkező pártatlan tanács a jogszabályok alkalmazásával törvényes ítéletet hoz.

Lehet fröcsögni, hogy tolvaj, gazember, de még a trolloknak is el kell ismerniük, hogy nekik (így Fapálnak is) is jár az, hogy ne bemondásra "felakasszák" őket, hanem egy olyan eljárást folytassanak le velük szemben, ami megfelel a jogszabályoknak. Ha ez nincs meg, akkor a bíróság nem tesz mást mint az indiai videókon látható lincselések során a tömeg.

A bíróság feladata nem a lincselés törvényesítése, tömeg helyetti elvégése, hanem éppen az, hogy az ilyen-olyan lelkületű emberektől átvegye a hidegfejű, szakértői jogalkalmazást és jogszolgáltatást.

És igen, annak - mármint a pártatlanság, szakszerűség stb.- még a látszatára is ügyelni kell. Ha a bíró láthatóan nem figyel oda, ha nem hivatásához méltóan viselkedik a tárgyaláson, ha nem tudja vállalni metakommunikációjában az általa hozott döntést, az bizony baj.

III. Amúgy meg a trollok részéről azt nem értem, miért várják el Magától, hogy függetlenül ítélje meg a helyzetet. Éppen az a lényeg, hogy egy feleség szemén keresztül látja. Persze ezt sem értették meg szerencsétlenek.

csak egy néző 2015.11.24. 11:33:32

"Budai Gyula a hivatásos katonai szolgálati viszonya fennállása alatt részére bérbe adott Budapest, V. ker ., Balaton u. 18 . I . emelet 2 . sz. alatti kétszobás, összkomfortos, 53 m2 alapterületű lakást az akkor hatályos jogszabályok alapján 1994. május 3-án vásárolta meg " - írta Harangozónak Hende Csaba. Az adásvétel tárgyát képező lakásingatlan becsült forgalmi értéke ekkor 2.809 .000 Ft, vételára annak 30 százaléka - 842.700 Ft volt, amelynek 10 százalékát (84.270 Ft) a vevő a szerződés megkötésével egyidejűleg előtörlesztésként fizetett meg. A fennmaradó vételárhátralékot 1994 . június-1998. március között évi 3 százalékos kamattal terhelten, 2.923 Ft-os havi részletekben törlesztette. 1998 márciusában a vevő a még fennálló 706.804 Ft-os vételárhátralékot egy összegben, a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően 40 százalékkal csökkentett összegben fizette ki. Ennek megfelelően a kedvezmény összege 282.722 Ft, a ténylegesen befizetett vételárhátralék összege 424.082 forint volt, vagyis összességében nem került többe Budainak a lakása, mint 650 ezer forintba, ami kevesebb, mint a négy évvel korábbi értékbecslés negyede."

csak egy néző 2015.11.24. 11:40:07

No komment
"Mielőtt a bíró elkezdte volna felolvasni Oláh János korábbi vallomását, a tizenhatodrendű vádlott ügyvédje indítványozta, hogy védence gyanúsítottkénti vallomásait a bíróság "rekessze ki a bizonyítékok köréből". Horváth Z. Péter ezt azzal indokolta, hogy ezeket egy a törvénnyel össze nem egyeztethető ígéret nyomán vették fel.

Azt mondta: a 2010. április 22-én eljáró katonai ügyész arról tájékoztatta a gyanúsítottat, hogy büntetőfelelőssége nem állapítható meg annak, aki olyan vesztegetési cselekményt tár fel, amelyről a hatóság nem tud. Ilyet nem ígérhetett volna - hangsúlyozta az ügyvéd, hozzátéve: Oláh János abban a hiszemben tette meg vallomását, hogy ezzel büntetlenséget élvez. Az ügyvéd átadott a bírónak egy elmeorvosi szakvéleményt, amelyet elmondása szerint "a vallomás felvételeinek a körülményeire" való tekintettel kértek. A szakértő "jelentős tudatszűkítő hatást állapított meg" - mondta az ügyvéd, aki ezért zárt tárgyalást kért."

csak egy néző 2015.11.24. 11:43:38

"Budai Gyula a hivatásos katonai szolgálati viszonya fennállása alatt részére bérbe adott Budapest, V. ker ., Balaton u. 18 . I . emelet 2 . sz. alatti kétszobás, összkomfortos, 53 m2 alapterületű lakást az akkor hatályos jogszabályok alapján 1994. május 3-án vásárolta meg " - írta Harangozónak Hende Csaba. Az adásvétel tárgyát képező lakásingatlan becsült forgalmi értéke ekkor 2.809 .000 Ft, vételára annak 30 százaléka - 842.700 Ft volt, amelynek 10 százalékát (84.270 Ft) a vevő a szerződés megkötésével egyidejűleg előtörlesztésként fizetett meg. A fennmaradó vételárhátralékot 1994 . június-1998. március között évi 3 százalékos kamattal terhelten, 2.923 Ft-os havi részletekben törlesztette. 1998 márciusában a vevő a még fennálló 706.804 Ft-os vételárhátralékot egy összegben, a vonatkozó jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően 40 százalékkal csökkentett összegben fizette ki. Ennek megfelelően a kedvezmény összege 282.722 Ft, a ténylegesen befizetett vételárhátralék összege 424.082 forint volt, vagyis összességében nem került többe Budainak a lakása, mint 650 ezer forintba, ami kevesebb, mint a négy évvel korábbi értékbecslés negyede."

"Fodor Lajos, a HM regnáló közigazgatási államtitkára saját és édesapja szolgálati lakását is megvásárolhatta a tárcától kedvezményesen. Zuglói, 115 négyzetméteres lakását 8 millió 797 ezer forintra értékelték, aminek nemhogy a negyedért, alig a nyolcadát kellett kifizetnie feleségével közösen, ugyanis 1.319.625 forintban állapították meg a vételárat. Ennek kifizette a tizedét, majd havi 5642 forintot törlesztett '95 márciusa és '96 augusztusa között. Ekkor a fennmaradó rész 1.143 .360 forint volt, aminek elengedték ugyancsak a negyven százalékát, így összességében alig több mint egymillió forintba került Fodornak a 115 négyzetméteres zuglói lakás.

Fodor Lajos édesapja lakásával még jobban járt, Fodor apja is katona volt, ő XII. kerleti szolgálati lakásának megvásárlásának lehetőségét fiainak engedte át, akik éltek is a lehetőséggel. A XII. kerületben lévő 62 négyzetméteres lakást 1994. májusában 3 millió 496 ezer forintra értékelték, annak vételárát, a lakás értékének 15 százalékában, 524.400 forintban határozták meg, amiért az előtörlesztésekkel együtt mindössze 335.616 forintot fizettek a Fodor-gyerekek.

Deák János nyugállományú vezérezredes, Hende Csaba tanácsadó testületének elnöke is kedvezményesen vehetett lakást az első Orbán-kormány idején. Deák a XI. kerületben lévő addigi szolgálai lakásként funkcionáló házát vehette meg. A '99-ben 28,1 millió forintra becsült ingatlanért 14,05 milliót kértek, de miután egyösszegben fizetett, elég volt 8 millió 429 ezer forintot leszurkol"

Jimbo75 2015.11.24. 11:49:11

Amikor 40 millát spórolt a lakásvásárláson, akkor is erkölcsösnek érezte a dolgot? Én elhiszem, hogy most keménykedni akar, de ez akkor lett volna tisztességes, ha akkor is kinyitja a száját, ha azt a hiányzó 40 millát ki kell fizetni valakinek. Márpedig azt a hiányzó 40 milliót mi fizettük ki mindannyian. Nem beszélve arról, hogy a maradék 9.990.000 embernek nincs lehetősége harmadáron lakást venni, ez mindig az éppen aktuálisan hatalmon lévő pártkatonák kiváltsága.
Innentől kezdve ez csak porhintés és kocsmai keménykedés.

csak egy néző 2015.11.24. 11:50:33

Ezért mondom, már évek óta, hogy ezek a Tanu forgatókönyvét használják. Szegény Bacsó, ma a Tanut napi sorozatban gyárthatná. Naponta lenne hozzá anyaga.

"Emlékezhetünk, hogy a Pesti Központi Kerületi Bíróság 2014 februárjában kihirdetett elsőfokú, szintén nem jogerős ítélete bűncselekmény hiányában felmentette mindkét vádlottat. Akkor az elsőfokú bíróság úgy vélekedett: Fapál László lakáshoz jutása a jogszabályoknak megfelelően történt, a miniszternek joga volt elidegenítésre kijelölni a lakást, mivel azt vagyon- és lakásgazdálkodási érdekek támasztották alá."

s 2015.11.24. 12:15:29

@Lívia Fenyves: Jó a börtönben. Kint lenni szarabb lesz. Mert ugye van a végzés. Aztán pedig majd lesz a kivégzés. A rogántóniónak már csak az marad majd, de aki a sitten van, az csak röhögni fog ezen.

s 2015.11.24. 12:17:16

@CyberPunK: Sok a gyerek. Kell azoknak is valami . . .

CyberPunK 2015.11.24. 12:18:02

@csak egy néző: Oké, de kinek a vagyon- és lakásgazdálkodási érdeke? Mert, hogy nem az államé, az biztos.

Már egy előző posztban is kérdeztem, akkor se kaptam választ, hátha most. Milyen indokok alapján mentesült miniszteri jóváhagyással a további lakástámogatások kizárásából? Méghozzá kétszer is. Ez volt a törvénytelen, nem az ingatlanszerzés önmagában. De gondolom erre választ sose kapunk.

s 2015.11.24. 12:23:27

@Éhes ló: Okés főnök. A szijjártóval mi a retek fasz van? Nem érdekel egyébként kurvára, csak gondolom abban is ilyen gecire tájékozott lehetsz. Fossál ide pár körmondatot a teljes külügy szilánkokra baszásáról a futsalos, képzettség nélküli spanok bevetésével, meg esetleg a rohadalom kastély méretű ingatlan baszásáról, amit a kibaszott jövedelme távolról sem indokol. Csak hogy tisztán láthassunk végre, te vezérlő lángoszlop.

CyberPunK 2015.11.24. 12:27:59

@s: Ez miért érv? Igen, mindenkinek a kezét tőből levágni, aki lop a közösből. Viszont ez a blog Fapál ügyét tárgyalja, nem többet.

s 2015.11.24. 12:30:25

@CyberPunK: Én már lemondtam a lottó ötösről. De azért még összejöhet, nem?

Mi van a rogántónió gumiszobájával, gyerek? Erre felelj! Aztán elszámoltatjuk Géza fejedelmet is. Szerintem elvitte az ezüst kupát, amiből szürcsölgetett, de haladjunk sorban, tehát a mostani ügyektől visszafelé.

CyberPunK 2015.11.24. 12:33:24

@s: Szerintem meg inkább zárjuk le előbb a folyamatban lévő ügyeket. Ha minden újjal a régieket félreraknánk, akkor sose fejeződne be egy sem.

s 2015.11.24. 12:33:27

@CyberPunK: "mindenkinek a kezét tőből levágni, aki lop a közösből"

Én nem akarom az egész ország seggét törölgetni a szarásuk után, tehát inkább kinyírom őket. A kettős mércét viszont ki nem állhatom.

élhetetlen 2015.11.24. 12:50:17

@bértrollbosszantó_kovi1970: Csak az első részhez. Tekintsünk el ettől a konkrét esettől. Soha nem kaptam tanácsi lakást, tehát maradt az, hogy valaki megvette a tanácsi lakását, eladta nekem tízszeres áron, aztán felújíttattam, és a házon kifizettük a stangcseréket, a tetőszigetelést szb, ami a tanácsi időkben elmaradt. Most én ezt adjam vissza az előző tulajnak, aki már a vételárat sem tudja visszafizetni, hogy ő visszadhassa az önkormányzatnak, hogy visszakapja az akkor 10 %-nyi összeget? Én meg kérjem az önkormányzattól az értéknövelő beruházások árát? Netán ha ez összejön, persze kamat nélkül, akkor abból az összegből vegyek 10 négyzetmért a mostani árakon? Vagy hogy gondoltad? Ez igazságos csak akkor lehetett volna, ha anno mindenki kap szolgálati, vagy tanácsi lakást, ráadásul ugyanolyan minőségűt, mert azért a 2. kerületi villalakás, és a 6. kerület nem ugyanaz. Arról már nem is beszélek, hogy lakáskeresés közben megnéztem egy lakást, amire azt mondták, hogy a foglalóból majd megveszik a tanácstól, és eladják nekem. Ugyan nem nekem, de eladták, és egy év múlva megszólított a feleség az utcában, ahol még mindig laktam, hogy most itt kaptak lakást. Ugyanabban a kerületbe. Megvették, eladták, és kaptak másikat. És ők csak rászorulók voltak. Ezt utólag helyrehozni nem lehet, bíróságon sem.

élhetetlen 2015.11.24. 13:17:11

@high up!: „Inkább örülmi kellene, hogy végre megkezdődik az akasztás.”. Te hülye vagy? Nem mondom, nehogy megsértődj, csak kérdezem. A megkezdődik valami, azt jelenti, hogy van folytatás. Vagy hallottál valamit a most folyó V. kerületi ügyekkel, vagy a többek által már emlegetett régebbi ingatlanügyekkel kapcsolatos megkezdődött perekről? Több tízezerből egy ember pellengérre állítása, az nem a „megkezdődött” valami.

s 2015.11.24. 13:19:14

@Orsolya Fapál: "Hozzászólásaik kezdenek igazán méltatlanná válni Önökhöz!"

Kedves Orsolya, mi ezen már régen túl vagyunk, nem ma kezdtük. Olvasson tőlünk többet és képben lesz rögtön.

Elítélem, ami Önök ellen folyik, de nem azért, mert hófehér a lelkük ezekben az ügyekben, (Teréz Anyának egyetlen műanyag vödre volt csak, de nem ezt kívánja egy átlag embertől senki, ne értsen félre.) hanem azért, mert ennél nagyságrendileg nagyobb és mocskosabb dolgokat csinálnak a hatalom jelenlegi képviselői, akiket lehetetlen felelősségre vonni, mert a teljes "igazságszolgáltatás" (kackackac) a markukban van.

Mint feljebb említettem a kettős mércét viszont ki nem állhatom.

csak egy néző 2015.11.24. 13:21:36

@CyberPunK:
Az indokokkal kapcsolatban talán konzultálj egy hozzáérő ügyvéddel.
Talán ez is egy kis adalék.

nol.hu/belfold/csak-fapal-lakasa-faj-a-miniszteriumnak-1576137

s 2015.11.24. 13:31:39

@Éhes ló: lézerjanival mi a retek fasz van? Ott is kapott a csöppség egy geci nagy lakást, amit gondolom nem az a suttyó paraszt gazdálkodott ki becsületes munkával. He, faszomöccse? Kussolsz nagyon, bazdmeg.

s 2015.11.24. 13:36:49

@Éhes ló: quaestor bulival mi a gecifasz van? Ott sem szarral gurigáztak, amennyire jól vagyok informálva. A polt peti meg csak ül a szaros valagán és ezekkel a szarságokkal pöcsöl.

élhetetlen 2015.11.24. 13:39:34

@Jimbo75: Nagyon, nagyon sok embernek volt lehetősége erre. Tanácsi lakások. Kinek a Rózsadombon, kinek a 6. kerületben, de volt. Erkölcstelennek érezték a tizedáron történő megvásárlást? Nem. A hülye sógorom egyenes felháborodott, hogy ezt a lepukkad szart meg akarják vetetni vele. Győztem magyarázni, hogy nekem viszont tőle, vagy mástól ugyanezt tízszeres áron kell megvennem, ha hozzá akarok jutni. Így vettem lakást tízszeres áron, és még örültem is, hogy eladták az akkori becsült forgalmi áron, és nem nyomtak rá még ötven százalékot (Ha nem örülnek annyira a lehetőségnek, megtehették volna). És mondd meg, melyik pénzes végtörlesztő érezte erkölcstelennek, hogy frankonként 70 forintot kap? És azt is mi fizettük meg valahogyan. Hol élsz?

s 2015.11.24. 13:44:48

@ancsika3114: A mészáros lőrincet már le sem szarjuk? Azt a kurva telibebaszott retkes gecijét. Pedig ő véletlenül talált egy milliárdot a kredencben. Kibaszott ritka szerencse, velem például még egyszer sem fordult elő, sajnos.

s 2015.11.24. 13:50:15

@ancsika3114: Örüljünk, hogy van tárgyalás, már aki örül. A fidesz mutyinál már nem biztos, hogy lesz. Séta a falhoz, durrr, aztán meg is vagyunk.

s 2015.11.24. 13:57:46

@Nancsibacsi: Az ő helyében elhúztam volna a poshadt gecibe innen, nem hogy még itt baszom a rezet öt évig. Csak sejtette, hogy mi lesz, ekkora majom nem lehetett.
Az más kérdés, hogy a fidesz nagypályáknak erre már ideje sem fog maradni. Hirtelen jön ám a halál, mint az öreg csaunak Romániában. Az előző hónapban még ő a főgeci, aztán utána csak egy lepuffantott faszkalap. Kész vadnyugat, de jól is van ez így.

Rwindx 2015.11.24. 14:00:27

Örülök, hogy összedobhattunk közösen így adófizetők pár tiz millát Fapál Lászlónak vagy bárki másnak és aktuális családjának lakásokra, megértem nem könnyű kifizetni egyet vagy többet saját zsebből, én is még hosszú évekig fizetem sajátomat, úgyhogy tisztában vagyok ezzel.

A felháborodást is teljesen megértem, miazhogy valaki számonkéri mindezt...

s 2015.11.24. 14:03:24

@ostvan2: "Ugyanezt az ingatlant 2002-ben viszont már 63 millióért adták el."

De tudod miért? Odaszart a sarokba és az a híveknek ereklye. Nem a lakás került annyiba, ne legyél már teljesen hülye! Amit odaszart. Most is az orbánfosnak komoly másodpiaci kereslete alakult ki. Az eredeti forgalmazót (orbán) megkerülve alig használt orbán szart (kicsit megrágott) is keresnek a gyűjtők.

s 2015.11.24. 14:10:26

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: "Enyhítse a dühödet, hogy ha jól dolgozik majd az ellenzék, akkor az Orbán banda is a Fapálok jól megérdemelt sorsára jut majd."

Hát . . . a remény hal meg utoljára.

Nem, öregem, ők nem. Egy hűvös hajnalon séta a laktanya udvarán a homokzsákok közé. Kivégzőosztag felsorakozik, ítéletet felolvassák, sortűz eldördül. Tepsis kocsik bejönnek, hullákat elszállítják. Nos, . . . kb. valahogy így. Csak most még kurva nehéz elhinni. Pedig menetelnek a gyerekek a végzetük felé rendesen.

s 2015.11.24. 14:13:54

@Orsolya Fapál: "Engem nem nagyon vigasztal, ha megdöglik a szomszéd tehene is."

Mi ezzel alapvetően máshogyan vagyunk. Miután a mi teheneinket egy ideje kinyírták, vagy ellopták, ezért azt gondoljuk, hogy bizony dögöljön meg a szomszéd tehene is.

s 2015.11.24. 14:15:45

@Varga Bertalan: Van az embernek egy olyan furcsa érzése, mint amikor a saját lábán álló ráhelkétől olvasott. Azt sem köllött vóna, de most már mindegy is.

csak egy néző 2015.11.24. 14:17:21

@Rwindx:
Mi is nagyon örülünk, hogy összedobhattunk közösen pár 100 milliócskát, hogy legyen egy paraszt barokk háza Szíjgyártó pubikának, Kósa huszi-tuszi Lajoskának, amit nem vallott be, mert senki sem kérdezte, Lázár annyit is ér fiacskájanak a luxus kecójához, Rogán Tonyonak az igazolhatatlan jövedelméből az egyre táguló kérójához, Takony Árpi jólétéhez, a felcsuti paraszt elfelejtett milliárdjaihoz, az Istenkirály kisvonatához, Tiborc vejecske hihetelen üzleti sikereihez, csak, hogy a saját lábukon tudjanak állni.
"A felháborodásod is teljesen megértem, hgy számonkéred mindezt."

s 2015.11.24. 14:21:57

@high up!: "agyhalált haltok"

Kemény szavak ezek agyatlan faszparasztok esetében. Bármi mást mondtál volna, jobban elhinném. :-)

Mészáros Laci 2015.11.24. 14:28:36

Elolvastam a posztot.

Ami kiderül belőle: az író rettentően ideges, szó szerint nem lát a haragtól.

Ami nem derül ki: MIRŐL VAN SZÓ?

s 2015.11.24. 14:31:42

@krokodil2008: quaestor balhé hogy áll? Szakszerűen. Vagy nem szakszerűen. Leszarom.

HOGY A KIBASZOTT KURVA TETVEDÉK MOCSOK TRIPPERES BUZI SZÁJBABASZOTT ÁLLAPOTBAN VAN AZ A KIBASZOTT ÜGY JELENLEG? HE?

Mert az idős nénit beperelték, hogy kivette a pénzt. Szakszerűen. A külügyet meg nem. Azt is szakszerűen. Elmentek ám ti a kibaszott kurva rohadt telibebaszott mocskos szájú fogatlan tripperes kurva anyátokba. Szakszerűen. Van kit sajnálnom ebben az országban. Nem egy volt államtitkár lesz az. Katona bazdmeg. Védje meg magát, ahogy akarja.

s 2015.11.24. 14:46:32

@csak egy néző: Halottról jót vagy semmit!

Aztakurva. Már megint előre pofázok . . .

Jimbo75 2015.11.24. 14:47:33

@élhetetlen: Háromszor, ahogy a szóban forgó úriembernek?

s 2015.11.24. 14:50:38

@Mészáros Laci: Lemaciztak pár kecót néhány évtized alatt (katonáéknál így megy, főleg ha nem egy sima hadnagy az illető) és most rájuk baszták a teljes bíróságot (már úgy értem azt, amit itt annak csúfolnak). Pedig ennél nagyságrendekkel fajsúlyosabb ügyekben kibaszottul nem történik egy kurva lépés sem.

krokodil2008 2015.11.24. 14:55:16

@s:

Ha szétakarod trollkodni a kommenteket akkor felkészülten tedd :)

A quastor ügyben - ami a bíróságon nem büntetőügy egyelőre hanem polgári per -a kormány felszámolócége perelte be a nénit szakszerűen. A néni ügyvédje szakszerűen ellenkérelmet terjesztett elő. A bíró szakszerűen elküldte a francba a felperes és kérte a keresetlevél pontosítását, kiegészítését. Erre meghátrált a felszámoló és visszavonta a kérelmét.

Igen ez a szakszerűség.

Ez az eset azonban büntetőügy. Miután felmentették egyszer a vádlottakat nem ejtette a vádat az ügyészség, nem is simán fellebbezett, hanem mindenféle ügyeskedésbe kezdett. Majd a bíróság a helyett hogy eljárt volna külső szemlélő számára átláthatóan, ügyeskedésbe kezdett míg kijelöltek egy "megfelelő" tanácsot. Mindezt átláthatatlanul, ezért nincs jó érzése az embernek.
A tanács meg úgy járt el, ahogy. Erről ír a poszt.

Én pont azért követem a posztot, mert tetszik, hogy egy katona felvette a kesztyűt és harcol. Önmagában nem az érdekel, hogy bűnős vagy sem, hanem az, hogy látom, küzd az igazáért úgy ahogy egy igazi magyar KATONÁTÓL én elvárom. Ha elfogy a lőszer akkor felteszi a szuronyt, ha az eltörik akkor puszta kézzel, és nem adja fel ... :) ez nekem tetszik benne

Mészáros Laci 2015.11.24. 14:59:25

@s:

Ez kicsit tömör, de mondjuk értem.

Viszont, mit akar elérni a szerző (gondolom a feleség).

Kiadta magából a haragját, oké.
Ez önmagában jó dolog.
Később kicsit kínos lesz elolvasnia amit írt.
De majd feldolgozza magában.

És most? Ha ezzel az .. impulzív, zsigeri, féktelen, elvakult indulattal folytatja, akkor sorra kapja majd a pofonokat, méghozzá nem is az ellenfeleitől, hanem a közömbös kilométerkövetkől. Eredményt elérni csak ésszel lehet meg érzelmi önszabályozással.

élhetetlen 2015.11.24. 15:14:01

@Jimbo75: bértrollbosszantó_kovi1970-nak írtam, nem háromszor, csak megvette, eladta, aztán kapott megint, pedig csak egy „rászoruló” volt. Lehet, hogy eladta azt is, nem tudom. A másik, hogy lehet, hogy tévedek, annyira nem figyeltem oda, nem is érdekel, de mintha az egyik egy három millás vállalati kölcsön lett volna. De nem erről van szó. Azt, hogy ki kapott rózsadombi tanácsi villát, és mennyiért vehette meg, az nem helyrehozható azzal, hogy most egy embert pellengérre állítunk, miközben, ha elolvasod a többi kommentet, sokan tudnak nagyon sok hasonló esetről, sőt napjainkban is megesik, ami megesik. Törvényes volt, ahogy törvényes a játékgépek betiltása, és csak a Vajna, ahogy a trafiktörvénnyel lekaszáltak egy csomó hírlapárust, kisboltot, ahogy lekaszálták a dohány beszállítókat, és még sok más. Ha Fapál lett volna az egyetlen az országban, aki törvényesen, de erkölcstelenül jutott valamihez, akkor megérteném a vehemenciádat. De így, miről beszélsz?

high up! 2015.11.24. 15:40:21

Kedves ezeknek meg azoknak a birkái!

Szokni kell a gondolathoz, hogy a kiváltságos politikiai úri osztály eőbb-utóbb börtönbe megy.
Eddig megkímélték egymást, de hát ennek a posztkomcsi maszop meg posztkomcsi fideszmaffia bünszervezeteknek a beájult rajongói már csak 60 plusz felett vannak, tehát generációs okoból már ma is ott az esély, hogy ezt az egész 25 év szemetét a börtöncellába sepri be egy jó kis kétharmados polgári ébredés.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.11.24. 15:52:02

@bértrollbosszantó_kovi1970: "Végül csak annyit, hogy nettó 40 milkáért azért én, és az ország jó része jó pár 10 évig robotolunk."

Mondjuk inkább közérthetően: a magyarok 75-80%-a egész életnyi robotolás után nem tud felmutatni 20 millió forintnál többet érö saját házat, lakást.

Na, csupán csak ennyi erkölcsi probléma van azzal a kivételezett úri osztályréteggel, akik egyedül csak kedvezményben annyit kapnak, mint 2 Átlagmagyar egész életen át folytatott robotolásának a teljes hozadéka.

FOLYTASSUK!

s 2015.11.24. 16:08:54

@krokodil2008: Igen. Tehát, miért a mocskos teleszart kurvák tripperes pinájáért nem büntetőügy a quaestor? Ma. 2015. november 24. napján, Magyarországon. Erre feleljünk szakszerűen. Tán csak nem azért, mert akkor matolcsy apuval az élen, tarsoly társaságában lehetne golyó általi halálra ítélni a sok faszszopót különösen nagy értékre elkövetett sikkasztás miatt? Mert ehhez nincsen elég vér a faszunkban, ezért inkább basztatunk egy tizenkettő egy tucat katonát? Ki a faszt érdekel ez, baszod? Csak rogán a letelepedési kötvényen ennek kb. a százszorosát baszta oda maguknak. Nem érdekel a téma. Bármilyen sorrend szerint ez egy csip-csup baszadék ügy, de persze fel lehet pumpálni a közönség igénye szerint gyúlékony finggal, hogy nagyobbat szóljon.

SZOPJATOK LE MIND, BAZDMEG!

aleb19 2015.11.24. 16:29:55

hat igen, a katonak es rendorok atlagosan 17 evet szolgalnak/nem nem dolgoznak/ a nyugdijszeru kb 150.000 haviert es meg neha potyalakas is jar occsoert...es barki csodalkozik ha Agyarorszag a bekasegge alatt van?

Occam beretvája 2015.11.24. 17:29:08

Ahogy boldog emlékezetű Bonczgézi mondta vala.:Ajtósiné Dürer anyám! Már megint kaptunk egy új lakást!

Éhes ló 2015.11.24. 18:53:15

@ostvan2: tévedsz.
Nem én állok a trükkök miatt bíró előtt.
Fapál az és juhász.

Jelentős különbség.
Már ha érted.

Éhes ló 2015.11.24. 18:55:48

@whale: érdekelne mikor és hol mentség egy törvénysértésre, bűncselekményre mások bűncselekménye, törvénysértése.

Szóval ha felétek ez mentség rá, kérek forrást, mert jogtörténeti esemény tanúi lehetünk itt, mindannyian.

De cdak maszatolsz és egy neked szimpatikus - bíró elé állított - törvénysértőt mentegetnál mások vélelmezett törvénysértéseivel.

Gyenge próbálkozás.

Éhes ló 2015.11.24. 18:59:01

@Virág et.: nos ilyen miniszteri "felmentés" anno csak Fapálnak járt.

Ez gáz és mint látható, a többi juhásszal kivitelezett bulijukkal együtt elégséges és alapos ok egy vádelemlésre is.

Ne nekem tégy panaszt érte.

Éhes ló 2015.11.24. 19:01:41

@s: nem vagyok "főnök". Kommentelő vagyok, olyan jogokkal, mint te.

A gondjaidat szíhjjártóval beszéld le egy róla szóló blogon, postnál.
Ez nem róla szól, nem ő írja és én sem ő vagyok, hogy nekem maszatold ide ezt az irreleváns marhaságodat.

Ha gondjaid vannak vannak erre hivatott szervek, jelezd nekik.
Fapállal ezt tették.
Rápacsált.
A haveroddal is megtörténhet, csak türelem és idó kérdése.

A remény hal meg utoljára.

s 2015.11.24. 21:53:42

@Éhes ló: ragyástóniót kérdezd erről. Úgy kiokosít, hogy a bokád is leszarod tőle, de ha nem figyelsz, még meg is eszed. ragyástónió igazi nagypálya. Szicíliában már bent rohadna a teteme egy tömbház alapzatában, de itt még hazudozik a vékonyka hangján. Most még.

s 2015.11.24. 22:06:27

@Éhes ló: "Ha gondjaid vannak vannak erre hivatott szervek, jelezd nekik.
Fapállal ezt tették."

Éhes ló eeeaaaaááááávávttaaaáááárss.
Nagyot nyerítettél. Mondd, hogy nyííííhhhhaahahahahahhaaha. Azt szoktátok. Aztán ha mindezzel végeztél, akkor gondold szépen végig, hogy fapál az mszp alatt szépen összeszedte az ingatlanokat, majd a fidesz kormányzásának 5. évében megszívta a buci faszt. Ez hogy lehet? Mert a kurva fasz sem tudta volna megpiszkálni az mszp alatt. Na, ha eddig eljutottál, akkor lassan világos lesz, hogy a mostani geciket (rogán, szíjjártó, mészáros, stb...) sem lehet baszogatni, ameddig orbán seggében bujkálnak. De ez nem fog örökké tartani. Egyszer eljön az igazság pillanata és akkor fusson, ki merre lát. Örülnének a gyerekek, ha csak annyira szopnák meg, mint fapál. Megváltás lenne nekik az a pár év sitt, még ha maga lagzi lajcsi is bassza őket seggbe minden páros napon, a páratlanokon meg televeri a mocskos pofájukat a punnyadt gecijével. De nem ez lesz a műsor. A csörlős IFA fog dolgozni és fel lesznek lógatva a büdös picsába, a szemüket meg a holló zabálja ki.

s 2015.11.24. 22:21:20

Egy jó tanács azoknak, akik esetleg normális Magyarországot szeretnének. Ne az előző rendszer megdöntésével tessék foglalkozni, az már megtörtént öt kibaszott évvel ezelőtt. Fáziskésésben tetszenek lenni, baszom alássan. A mostanival kellene foglalkozni, mert az még tart és kibaszottul geci nagy gazemberségek történnek benne. Aztán ha ezzel megvagy, akkor esetleg szorgalmi feladatként csináld meg azt is. Biztos hasznos lesz, legalább nem jössz ki a gyakorlatból. De az, amikor az egyik gazember számon kéri a másikat, az nem vezet sehova. Tégedet rendesen leszopatnak, mindent kifizetsz, aztán amilyen kibaszott hülye vagy, még tapsikolsz is hozzá.

whale 2015.11.25. 12:56:52

@Éhes ló: Nem mentség, csak aki vádaskodik, először talán a saját takonyállagú erkölcsi alapját erősítse meg egy pöttyet. Legalább azt várja meg, amíg megszárad a fika, és arra próbáljon ráállni és úgy vádolni másokat, mert ez így elég gusztustalan, ahogy a takonytengerből próbál valamiféle morált kovácsolni a jobbant banda...
Szóval az eftársaid először talán a gerendát láncfűrészeljék ki a saját szemükből, mielőtt a másébana szálka után kutakodnak...

Secnir 2015.11.25. 15:16:47

@Éhes ló:
1. rtl klub. kezeld úgy a hírt. bulvár.
2. nagybetűkkel: "Százmillió forintért vásárolt lakásokat két gyerekének Fapál László, a honvédelmi tárca vesztegetési ügyének vádlottja 2006-ban."
kisbetűkkel:
"A Célpont című műsorhoz eljuttatott jelentés szerint a fiatalok feltehetőleg a szülők segítségével jutottak hozzá a főváros XIII. kerületében lévő luxuslakásokhoz."

"jelentés szerint"
"feltehetőleg"

Éhes ló 2015.11.25. 17:07:08

@s: a beteges képzelgéseiddel óvatosabban, mert TEK érzékennyé vált a védencei elleni fenyegetésekre.
Ha a beteg agyaddal sokat nyomod ezt a hülye dumádat, még a végén bilincset kapsz érte cserébe tőlük.
Volt már egyetemista aki az ilyen alkotói munkájáért elóbb bilincset, majd végrehajtandót kapott.

Gondoltam csaxólok.

Éhes ló 2015.11.25. 17:11:44

@whale: nem találtam arról információt, hogy a vádat képviselő ügyész, a bíró bármilyen morális, vagy törvényi hiátussal bírnának.
Szerintem feddhetetlen emberek szemben a vádlottakkal.

A többi trágárkodásod inkább azt a látszatot erősíti, hogy a valósággal való rideg szembesülés elveszi a józan ezseteket, még azt a keveset is, ami valaha létezhetett.

Nektek nem velem van vivátok, hülyegyerek, hanem a kedevenceitek buliját nem törényesnek minősítő független bírósággal és ügyészséggel.
Velük pörölj, ne velem, mert a toporzékolásotok komolyan mondom inkább vicces, mint szánalmas.

Éhes ló 2015.11.25. 17:12:48

@Secnir: ez lenne a cáfolatod a 3+2 kégli kapcsán?

Komolyan?

s 2015.11.26. 09:35:52

@Éhes ló: Figyeljél már paripa elvtárs. El vagy tévedve, de nagyon. Egyrészt kösz, hogy aggódsz, másrészt nincsen miért. Megvilágítom neked.
Ha az agronómus azt mondja, hogy eső lesz, el fog rohadni a szőlő és végül is eső lesz és elrohad a szőlő, akkor az esőért nem ő a felelős. Nem ő csinálta, csak szólt, hogy ez lesz.
Hasonló ez az én esetemhez. Azt állítom, hogy orbánék csúnyán fogják végezni. Nem én lövöm fejbe őket, nem én aggatom fel őket, nem én betonozom a mocskos tetemüket az ingatlanpiac meglódulását kihasználva egy irodaház alapzatába. Előre jelzem, hogy a sok gazemberségük miatt ez vár rájuk.

Gondoltam csaxólok.

s 2015.11.26. 10:18:01

@Éhes ló:

Erre gondolnál, hintaló elvtárs:

index.hu/belfold/2015/11/25/tortenelemmanias_felvideki_magyarokat_nezett_nemzetkozi_terroristanak_a_tek/

Ez überszopás. A hajdu, meg a nógrádi, a két idegsebész kvantumfizikus. Értem én, hogy valamivel indokolni kell a létezésünket, miután elbaszunk geci sok pénzt a költségvetésből, de ez azért túlmegy minden határon. Az ellenzéki politikusok nyilatkozatai meg, öregem. Néztem tegnap a tv-ben, azt hittem beszarok. Hogy a tek így, meg a tek úgy, meg milyen remek gyerekek azok, de tényleg? Tényleg? Hát a faszom sem tudja. Én egy kibaszott disznócsordát sem biztos, hogy rájuk mernék bízni, de nem az én dolgom.

Éhes ló 2015.11.26. 19:46:13

@s: nem vagyok az elvtársad.
Nagyon nem. Sőt.
Még viccből sem.

Mások meggyilkolásáról ábrándozni nem jó ómen a TEK fokozott érzékenyésge kapcsán sem.
Itt a példa, hátha megérted:
rtl.hu/rtlklub/hirek/bunugy/cikkek/2010/02/12/tomegmeszarlasra_keszult_az

Elítélték, jogerősen, gondolatban elkövetett bűncselekmény miatt.
Többre mint a tetves boxoló cigányt, aki agyonütötte a tezsvírei által lefogott osztálytársát.
Pedig nem ölt meg senkit.
Soha.
Meg sem sértett senkit.
Soha.
Mégis ült azért, mert elképzelte és leírta.
Ha így folytatod mellé kerülhetsz, vagy a sárga házba.

s 2015.11.26. 23:26:30

@Éhes ló: Mondom öcsém, el vagy kalibrálva, de nagyon.

Nálam nem találnának még engedéllyel sem tartott fegyver, mert nincs engedélyem és nincs semmilyen fegyverem sem.
Továbbá nem tervezem senki meggyilkolását, erre nem készülök, még gondolatban sem. Az más kérdés, hogy hangot adok annak a véleményemnek, hogy szerintem a tömegek előbb-utóbb fel fognak háborodni azon a baszakodáson, ami ma Magyarországon folyik és ennek folyamán a dolgok akár el is fajulhatnak addig, hogy a menekülni már nem tudó jelenlegi hatalmi réteget meglincselik. Az sem rejtem véka alá, hogy talán ez nem is volna akkora baj, tekintve az ország jelen állapotát. Ha valaki önként nem távozik a hatalomból, miután szétbaszta a rá bízott emberek vagyonát és életét, azt bizony kikúrják a gecibe és minél többet vár, annál erélyesebben. Ebbe beletartozik az is, hogy esetleg nem fogja túlélni a procedúrát. Miért nem ment el előbb a büdös picsába? A lehetőség adott volt.
Tehát még egyszer vegyük át: az, hogy van egy véleményem egy dologról, az nem azonos azzal, hogy ezt az eseménysort én fogom előidézni, abban tevőlegesen részt veszek, vagy bármilyen egyéb módon elősegítem. Mindez független attól, hogy az esetlege kimenetelnek örülök -e, vagy sem. (Természetesen örülnék, ha orbánék bandája kikerülne a hatalomból, akár így, akár úgy. Gondolom ehhez jogom is van.)

Éhesló 2015.11.27. 09:47:44

@s: nem vagyok az öcséd.
Nagyon nem. Sőt.
Még viccből sem.

Olvasható iket irkálsz.
A blogot kezelő szerencsétlen cenzor pedig komál téged, szemben velem,aki válaszolni mertem rájuk és leírtam, leírom, hogy ápolásra szorulsz, ha erőszakról álmodozol azok kapcsán, akik demokatikus választásokon felhatalmazással bírva jól-rosszul teszik a dolgukat.

A nagy pofátokat a választásokon kell kinyitni, nem itt:
kozvelemenykutatok.hu

Orsolya Fapál 2015.11.28. 12:16:47

Nos, zárásként!
Kommunikációs szempontból telitalálat volt a kormányzati propaganda részéről ez a per. Felszította és kihasználta az egyik legalattomosabb emberi tulajdonságot, nevezetesen az irigységet.
Sajnálom, hogy sokaknak még mindig nem esett le, hogy ez az ügy nem a mi lakásunkról szól. Soha nem is szólt.
Sokkal többről. Többek között erkölcsileg akarták tönkre tenni a fegyveres testületeket. Most meg az újdonsült miniszter, Simicskó bajtárs próbálja visszaadni ennek a hivatásnak azt a megbecsülést, amit ők maguk zúztak szét. De mindegy! Az én szempontomból ez már lényegtelen. De biztos vagyok benne, hogy egyszer majd kiderül az igazság. Egyszer majd eljön az az idő, amikor elmondható lesz, hogy miért pont ez a két ember lett pellengérre állítva, olyasmi miatt, ami soha nem volt törvénytelen. Mert semmi sem véletlen!
Még egyszer köszönöm mindenkinek a hozzászólását és figyelmét! Tényleg mindenkinek!
A harcunknak még nincs vége! Folytatjuk!

csak egy néző 2015.11.28. 12:22:29

@Orsolya Fapál:
További erőt kívánok ehhez a harcukhoz és bízom benne, hogy előbb-utóbb az ilyen Budai nevű férgek (a saját szemükben a gerendát sem...) is átélik azt, amit önök.

ostvan2 2016.01.03. 23:23:33

@Éhes ló: Ma - visszamenőleg - elolvastam a posztot.
Megismétlem neked: az egyébként erősen lejtmenetben dolgozó ügyészség soha, egyetlen esetben sem vádolta Fapált a lakásvásárlási kedvezmények halmozott igénybevétele miatt.
Tehát, lehet, hogy ez a dolog - szerinted - súlyos bűn, ám tényeknek ezzel a megítélésével egyedül maradsz, mivel még a jelenlegi ügyészség sem tartja annak.

Éhes ló 2016.01.04. 11:16:08

@ostvan2: nem nagyon akarok és nem is tudok többet elmondani erről, mint amit leírtam.
Sőt, néha még azt sem, mert amit leírtam, leírok, cenzúrázzák.
süti beállítások módosítása