Viszkisdoboz

fapalrepulo.jpg

A nevem Fapál László. A Honvédelmi Minisztérium közigazgatási államtitkára voltam, korábban katonatiszt, majd sikeres ügyvéd. Az életem egyik napról a másikra gyökeresen megváltozott egy állítólagos viszkis doboznak köszönhetően.  

 

Egy volt tábornok, egy büntetőügy első számú vádlottja megváltoztatta korábbi vallomásait, és azt vallotta, hogy kenőpénzt adott nekem, amit én egy viszkis dobozba téve elvittem felettesemnek.  A vallomástevő ettől kezdve már nem vádlott, hanem tanú az eljárásban, én pedig minden egyéb bizonyíték híján, pusztán egy önmagát menteni kívánó ember vallomása alapján előzetes letartóztatásba kerültem.

Egy hónapos letartóztatásom alatt megpróbálták elérni, hogy tegyek terhelő vallomást az egykori honvédelmi miniszterre. Nem tettem, mert nem volt miért. Most bűnszervezetben, üzletszerűen elkövetett vesztegetéssel vádolnak. Naponta jelennek meg rólam hazugságoktól hemzsegő lejárató cikkek, de a valóságra senki sem kíváncsi. Az életem, a karrierem romokban, végzettségemnek megfelelő munkát talán soha nem kapok majd.

Két okból írom ezt a blogot. Egyrészt nem akarok lesütött szemmel járni, mert nincs okom rá: szeretném, hogy egykori munkatársaim, barátaim, ismerőseim, két felnőtt korú és négy kiskorú gyermekem megismerjék az igazságot velem kapcsolatban. Másrészt az a célom, hogy minél többen átlássák azt a folyamatot, amit ma Magyarországon elszámoltatásnak neveznek, és amelynek során bárkit, akinek haragosa van, egyetlen vallomás alapján börtönbe lehet vetni, tönkre lehet tenni. Ezen a blogon nyilvánosságra hozok minden fontos iratot az eljárással kapcsolatban és elmesélem, mi és hogyan történt valójában.

Friss topikok

  • Mzperx: Katonai ügyészeket nem vállalsz? Képzelem, mikor a vádlóid az ügyfeleid/védenceid lesznek... :O Va... (2020.05.28. 14:35) 310. Epilógus
  • Pálné Nagy: @Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként: Örülök, hogy kiderült az igazság és vége a megpróbá... (2020.03.17. 02:30) 309. Itt a vége, fuss el véle
  • Secnir: kitartás Fapál úr! csak ennyit tudok hozzátenni... (2020.02.19. 13:23) 308. Ítélethirdetés előtt
  • Magyaur: Az erkölcsi tisztasága HŐS-sé avatta Önt, a rothadó és kapzsi NER-rel szemben. Példát mutat számun... (2019.12.03. 18:50) 306. Az életre szavaztunk
  • Molen David: Tisztelt Fapál László Ezredes Úr! Volt egy kérdése amiben azt kérdezte van ennél lejjebb? VAN !!... (2019.11.12. 22:29) 303. Az ügyészi fellebbezésre adott védői válasz

Linkblog

139. Három a magyar igazság

2013.08.24. 20:48 Viszkisdoboz

Immáron harmadjára voltam iratismertetésen a stempli ügyben a Központi Nyomozó Főügyészségen. Ha még nem unnák (mert én már nagyon!): ebben az ügyben csalást követtem volna el, mert egy beosztott ezredesem lakáskérelem módosítására ráütöttem az „Egyetértőleg felterjesztem” stemplit. Remélem, értik! Mert én nem. Fogalmam sincs, hogy mire való hivatkozással leszek én csaló. S főképpen mivel fogja ügyész urunk alátámasztani gyanúját velem kapcsolatban. Mert én harmadjára sem találtam bizonyítékot koncepciójához az aktában.

Arra számítottam, hogy az erőteljes ügyészi fellépés hatására a Honvédelmi Minisztérium végre előtalálja a levéltárból a beszerezni indítványozott szervezeti és működési szabályzatokat, melyek bizonyíthatnák, hogy döntéseimet az államtitkárság előkészítette, minden ügyben referálási lap készült. Mire maga a végrehajtás bekövetkezett, addigra 30 – 40 ember kezén is megfordultak a papírok. Ha valami gebasz van, az csak feltűnt volna valakinek! Természetesen minden döntésemért vállalom a felelősséget, mindig a hatályos törvények szerint intézkedtem. Most is.

Eredeti okiratokat sem prezentált a Honvédelmi Minisztérium, az ügyészség meg hozott anyagból dolgozik. Egyszerű fénymásolatokat lobogtat a katonai ügyész, mint perdöntő bizonyítékokat! Hozzáteszem, ez két darab A/4 – es papírka, az egyik az ezredes kérelme, a másik egy mérnök ezredes véleménye a lakásbérleti szerződésmódosításról. Ezen se aláírás, se stempli, se semmi. Sőt, másod példány! Az eredeti „elveszett”.

Hát, csalódottan kellett tudomásul vennem, hogy a Honvédelmi Minisztérium működése oly mértékben romlott le Hende „Mínusz 100 milliárd” Csaba vezetése alatt, hogy már irattári- és levéltári okiratok sincsenek meg.

Hende-Csaba-590x392.jpg                     Keresem, keresem, de nem találom.....        (fotó: MTI)

A meghosszabbított nyomozási határidő arra volt elég, hogy az ügyészség egy általam indítványozott tanút meghallgasson. Persze ezt sem magától tette, hanem a Legfőbb Ügyészség végre megemberelte magát, helyt adott panaszomnak, és kötelezte az eljáró ügyészt a kihallgatás végrehajtására. A tanú - aki államtitkári titkárságom egyik jogásza volt - nem emlékezett a konkrét ügyre. De miért is emlékezne? Naponta több iratanyag is megfordult nála. Magam sem emlékeztem erre a lakásmódosításra. Piszlicsáré ügy. Ha arra gondolok, amikor 2011-ben megláttam a Hír tv Célpont műsorában, hogy Sz. ezredest üldözi a riporter, akkor még fel sem merült bennem, hogy nekem valami közöm lehetne szolgálati lakása kiutalásához, főként jogszabály szerinti kedvezményes megvásárlásához. Aztán valaki, valamikor úgy döntött, hogy van. Így lettem csaló.

Egyébként úgy általában megszoktam már, senki nem emlékszik semmire. Mondhatnám azt is, hogy a Honvédségben a dicső győzelmeknek számtalan hadvezére van, a szarnak azonban soha nincs (főként tábornoki rendfokozattal bíró) gazdája. A félelmek akkor is működnek, ha nincs semmilyen alapja a büntetőeljárásnak. Csak kimaradni, ez a jelszó! Mindenki fél. De nincs is mit csodálkozni, ma már ott tartunk, hogy egyes társadalmi szervezetek a közgyűlésük jegyzőkönyveit megsemmisítik, hogy Magyarország Kormányzója (Szeretett Vezérünk, Viktor) bosszúját elkerüljék a jelenlévők. A VOSZ főtitkára, Dávid Ferenc az Egyenes Beszédben elmondta: „nem készült hangfelvétel, a titkos szavazások eredményét azonnal törlik és arra kérte a hozzászólókat, hogy ne mondják a nevüket.”

Persze azt sem lehet kihagyni a számításból, hogy 7 év után tényleg egyszerűen nem emlékeznek az egykori beosztottak. Mert nem volt a volt főosztályvezető lakásbérleti szerződésének módosításában semmi rendkívüli, és minden a megszokott eljárási rendben történt.

Részemről ennyi, továbbra sem tudok többet mondani, csak hajtogatom, mint nagymama a leveles tésztát: nem követtem el bűncselekményt! S most megint ott tartunk, mint a viszkis dobozos ügyben és a lakásügyben, hogy már megint nekem kell bizonygatnom, hogy nem követtem el semmit, miközben semmivel sem tudják bizonyítani bűnösségemet. Sőt, valójában se híre, se hamva bármiféle bűncselekménynek. Na, ez már a „nemzeti” röhej!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://viszkisdoboz.blog.hu/api/trackback/id/tr115475590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

legeslegujabbkor 2013.08.25. 16:40:53

Elolvastam az előzményt is, már ott elakadtam, hogy az ügyész szerint azért csalás a vád, mert ez a kérelem jogszerűen nem teljesíthető, és ráadásnak olyan helyzetbe hozta az ezredest, hogy megvásárolhatta később a lakást, mindezt a döntéshozót megtévesztve? Akkor azért csaptad be a döntéshozót, mert ő nem tudta, hogy nem lehet határozatlan idejűre változtatni a bérletet, meg azt sem tudta, hogy ezek a lakások megvásárolhatók? Szóval azzal vádolnak, hogy Juhász Ferenc egy előSchmittPál volt, akivel mindenféle sajtpapírokat aláírattál?

jpmjpm 2013.08.25. 18:35:49

wowww, csak ma találkoztam a bloggal és elkezdtem előről olvasni/átfutni (nem végeztem). de már most megerősíti azt amit gondolok magyarországról.

vannak a politikusaink, akik semmihez nem értenek/akiknek az észérvek és az ésszerűség nem számítanak, viszont rengeteg pénz felett rendelkeznek az által, hogy választás elött összze-vissza hazudoznak következmények nélkül. választás után a rengeteg pénzt a saját köreik között osztják el. és jó előre ügyelnek arra, hogy közvetlenül ők ne legyenek felelősségre vonhatók (ld. hunvald györgy, aki a polgármesteri fizetéséből olyan luxuséletet tartott fent, amit 10 polgármesteri fizetés sem fedezne, aztán kapott 1.5 évet).

ha valakire ezek az emberek ráosztják a bűnbak szerepét, akkor onnan az olyan egzakt dolgok sem mossák ki, mint hogy: 2x2=4.

a politikusok sosem beszélnek csak úgy dolgokról, szóvivőjük van, közleményeket adnak ki, amiket nem ők írnak és nem is ők olvasnak fel.

a józan ész és a becsület a kukában, a politikának le fekszik az, aki nem akarja elásni magát.

gusztustalan.
süti beállítások módosítása