Viszkisdoboz

fapalrepulo.jpg

A nevem Fapál László. A Honvédelmi Minisztérium közigazgatási államtitkára voltam, korábban katonatiszt, majd sikeres ügyvéd. Az életem egyik napról a másikra gyökeresen megváltozott egy állítólagos viszkis doboznak köszönhetően.  

 

Egy volt tábornok, egy büntetőügy első számú vádlottja megváltoztatta korábbi vallomásait, és azt vallotta, hogy kenőpénzt adott nekem, amit én egy viszkis dobozba téve elvittem felettesemnek.  A vallomástevő ettől kezdve már nem vádlott, hanem tanú az eljárásban, én pedig minden egyéb bizonyíték híján, pusztán egy önmagát menteni kívánó ember vallomása alapján előzetes letartóztatásba kerültem.

Egy hónapos letartóztatásom alatt megpróbálták elérni, hogy tegyek terhelő vallomást az egykori honvédelmi miniszterre. Nem tettem, mert nem volt miért. Most bűnszervezetben, üzletszerűen elkövetett vesztegetéssel vádolnak. Naponta jelennek meg rólam hazugságoktól hemzsegő lejárató cikkek, de a valóságra senki sem kíváncsi. Az életem, a karrierem romokban, végzettségemnek megfelelő munkát talán soha nem kapok majd.

Két okból írom ezt a blogot. Egyrészt nem akarok lesütött szemmel járni, mert nincs okom rá: szeretném, hogy egykori munkatársaim, barátaim, ismerőseim, két felnőtt korú és négy kiskorú gyermekem megismerjék az igazságot velem kapcsolatban. Másrészt az a célom, hogy minél többen átlássák azt a folyamatot, amit ma Magyarországon elszámoltatásnak neveznek, és amelynek során bárkit, akinek haragosa van, egyetlen vallomás alapján börtönbe lehet vetni, tönkre lehet tenni. Ezen a blogon nyilvánosságra hozok minden fontos iratot az eljárással kapcsolatban és elmesélem, mi és hogyan történt valójában.

Friss topikok

  • Mzperx: Katonai ügyészeket nem vállalsz? Képzelem, mikor a vádlóid az ügyfeleid/védenceid lesznek... :O Va... (2020.05.28. 14:35) 310. Epilógus
  • Pálné Nagy: @Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként: Örülök, hogy kiderült az igazság és vége a megpróbá... (2020.03.17. 02:30) 309. Itt a vége, fuss el véle
  • Secnir: kitartás Fapál úr! csak ennyit tudok hozzátenni... (2020.02.19. 13:23) 308. Ítélethirdetés előtt
  • Magyaur: Az erkölcsi tisztasága HŐS-sé avatta Önt, a rothadó és kapzsi NER-rel szemben. Példát mutat számun... (2019.12.03. 18:50) 306. Az életre szavaztunk
  • Molen David: Tisztelt Fapál László Ezredes Úr! Volt egy kérdése amiben azt kérdezte van ennél lejjebb? VAN !!... (2019.11.12. 22:29) 303. Az ügyészi fellebbezésre adott védői válasz

Linkblog

168. Egyszer csak kiderül, hogy mi a „bűnöm”

2014.02.20. 20:32 Viszkisdoboz

A kormánypártok igyekeznek politikai kampányukkal a 2010-es választások hangulatát megteremteni. Mintha az elmúlt négy év meg sem történt volna. Teszik mindezt azért, hogy a közvélemény - az értelmi képességeiben mélyen lenézett választópolgár - ne a kormány teljesítményével (= lopásaival, rablásaival) foglalkozzon, hanem a baloldal „rémtetteivel”. Hazugnak, korruptnak, csalónak tüntetik fel őket és ebbe belefér az is, hogy újra hangolják az akkori ügyeket.

A Fidesz civil szervezete, a gyűlölet előretolt hadállása, a CÖF, óriásplakátokon bűnözőként mutatja be az ellenzéki Összefogás vezetőit, míg a Fidesz-KDNP képviselőjelöltjei békét és derűt árasztanak. Nyilván, hiszen nekik jobban megy a soruk, az biztos!

Pedig az elszámoltatás gyakorlatilag kudarcot vallott, erre utal az is, hogy Budai Gyulát már régen leváltotta Orbán Viktor. A kreált ügyek mindenhol állnak. Vagy az Alkotmánybíróság által visszaható hatállyal megsemmisített ügyáthelyezések miatt kell újra tárgyalni az ügyeket (Hagyó ügy, Sukoró ügy stb.), vagy a másodfokú bíróságok rendeltek el új eljárást (pl. Tábornok per). Vagyis 4 év alatt nem jutottak előre a nagy elszámoltatással, de arra kiválóan alkalmas volt a kriminalizálás, hogy a saját tábor szemére hályogot tegyenek: ne lássa már az Orbánban hívő lélek, hogy magánzsebekbe vágták, közgépesítették az országot trafikokkal, földekkel és EU forrásokkal együtt.  

A Központi Nyomozó Főügyészség pedig továbbra is „bűntetteseket” produkál a választási hajrában. Ezért leszek valószínűleg vádlott a harmadik büntetőügyemben, a stempli ügyben.

stempli0220.jpg

Ma ismét iratismertetésen voltam a Központi Nyomozó Főügyészség új épületében. Ha jól számolom, akkor a stempli ügyben negyedszer.

Emlékeznek, ez az ügy arról szól, hogy 2006 tavaszán egy HM főosztályvezető lakásbérleti szerződésének módosítását kéri a honvédelmi minisztertől, amit rajtam keresztül kellett felterjeszteni. Én ráraktam a kérelemre az „Egyetértően felterjesztem!” bélyegzőt, és ezzel, mint a jogszerűségért felelős közigazgatási államtitkár bűncselekményt követtem volna el. Így lettem tettestárs egy csalásban.

A stempli ügyben 2013. augusztus 23. napján volt a harmadik iratismertetés. A 30 napos vád előkészítési időtartamot Keresztes Imre, a főügyészség vezető harminc nappal megtoldotta, amely éppen egy jeles napon, 2013. október 23. napján járt volna le.

Igen ám, de az ügyészség 2013. október 17-én először négy nappal, majd utóbb még négy hónappal meghosszabbította a nyomozás határidejét.

Aztán megjött a „behívó parancs”, hogy a mai napra a negyedik iratismertetésen kell részt vennem. Elmentem védőmmel együtt, mint kötelességét tudó állampolgár.

Arra gondoltam, hogy csak megtalálja az ügyészség a hiányzó (eltűnt vagy eltüntetett) iratokat, persze eredeti okiratokat is produkál. Vagy legalább a szervezeti- és működési szabályzatokat felleli. Ezek hiánya miatt kényszerültem feljelentést tenni az ügyészég és a Honvédelmi Minisztérium ellen, amelyet a Központi Nyomozó Főügyészség élből elutasított, hogy csak úgy füstölt, és még panasznak sem volt helye ellene.

Csalódnom kellett. Az újabb nyomozás sem hozott eredményt. A foglalkozás elérte a célját, az idő eltelt – ahogy a hadseregben szoktuk mondani.

Ma megint tanultam valami újat. A pontos jogszabályt és annak azon rendelkezését, amelyet megsértettem volna, az ügyésznek nem kell megneveznie. Ráér a vádiratban megírni. Csak azt nem tudom, hogy akkor mégis, mit nyomoztak? Ha még azt sem tudják, hogy ki, milyen törvényt sértett meg.

Tehát konkrét jogszabálysértést a mai napon sem közöltek velem. A helyzetnek az adja az abszurditását, hogy azzal a miniszterrel üldögélek szolgálati lakásom ügyében a vádlottak padján, akivel az ügyészség szerint akkor összejátszottam. Ebben az ügyben meg félrevezettem. Mindezt egy időpontban, 2006 tavaszán.

Jó lenne tehát, ha eldöntenék egyszer és mindenkorra, hogy a miniszter az „áldozatom” vagy pedig „cinkosom” volt. Addig is „élvezhetem” azt a szerepet, amit nekem szántak (kell a fenének!). Hol felbujtó, hol éppen a tettestárs a Fapál. Éppen hol van rá szüksége az ügyészségnek.

Egy dolog biztos: a honvédelmi minisztert soha nem vezettem félre és Juhász Ferenc pedig soha nem bratyizott velem.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://viszkisdoboz.blog.hu/api/trackback/id/tr625824641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.02.21. 20:10:55

"Jó lenne tehát, ha eldöntenék egyszer és mindenkorra, hogy a miniszter az „áldozatom” vagy pedig „cinkosom” volt."

Nem ismerem az ügyet, tehát csak általánosságban írom, hogy a kettő nem zárja ki egymást.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.02.21. 20:12:06

Aha, szóval a kommentek élből, automatikusan törlődnek. Ügyes!

dos passos 2014.02.21. 20:12:44

Ezt most találtam a hálón:

(HVG) "Tartja magát a forint, Matolcsynál is találtak a pénzügyőrök kettőt."

Argus 2014.02.21. 21:08:44

Tisztelt Fapál úr!
Ne türelmetlenkedjen, bizonyára fognak hozni egy önre speciálisan tesreszabott törvényt, ami alapján elitélhetik. Talán még az alkotmányt is módosítják.Feltéve, hogy kapnak még egy ciklust.

midnight coder 2014.02.22. 08:15:04

Aki ellop egy milliárdot, az könnyedén elkölt pár tízmilliót arra hogy utána jogilag soha ne legyen támadható. Ez az oka annak, hogy soha nem lesznek elszámoltatások egyik oldalon sem. Akkor sem, ha mindkét oldal tolvajai bőven kiérdemelnék a kötelet.

midnight coder 2014.02.22. 10:19:26

Ez is vicces egyébként: "A Fidesz civil szervezete, a gyűlölet előretolt hadállása, a CÖF, óriásplakátokon bűnözőként mutatja be az ellenzéki Összefogás vezetőit"

Na most, ki is kezdte ezt a dolgot az idén a maffakormányos plakátokkal ? Ja, hogy az MSZP. Most meg szépen visszakapták. Akkor viszont nem értem mit rinyálnak a gyűlölettel amikor ők kezdték a sárdobálást.
süti beállítások módosítása