Viszkisdoboz

fapalrepulo.jpg

A nevem Fapál László. A Honvédelmi Minisztérium közigazgatási államtitkára voltam, korábban katonatiszt, majd sikeres ügyvéd. Az életem egyik napról a másikra gyökeresen megváltozott egy állítólagos viszkis doboznak köszönhetően.  

 

Egy volt tábornok, egy büntetőügy első számú vádlottja megváltoztatta korábbi vallomásait, és azt vallotta, hogy kenőpénzt adott nekem, amit én egy viszkis dobozba téve elvittem felettesemnek.  A vallomástevő ettől kezdve már nem vádlott, hanem tanú az eljárásban, én pedig minden egyéb bizonyíték híján, pusztán egy önmagát menteni kívánó ember vallomása alapján előzetes letartóztatásba kerültem.

Egy hónapos letartóztatásom alatt megpróbálták elérni, hogy tegyek terhelő vallomást az egykori honvédelmi miniszterre. Nem tettem, mert nem volt miért. Most bűnszervezetben, üzletszerűen elkövetett vesztegetéssel vádolnak. Naponta jelennek meg rólam hazugságoktól hemzsegő lejárató cikkek, de a valóságra senki sem kíváncsi. Az életem, a karrierem romokban, végzettségemnek megfelelő munkát talán soha nem kapok majd.

Két okból írom ezt a blogot. Egyrészt nem akarok lesütött szemmel járni, mert nincs okom rá: szeretném, hogy egykori munkatársaim, barátaim, ismerőseim, két felnőtt korú és négy kiskorú gyermekem megismerjék az igazságot velem kapcsolatban. Másrészt az a célom, hogy minél többen átlássák azt a folyamatot, amit ma Magyarországon elszámoltatásnak neveznek, és amelynek során bárkit, akinek haragosa van, egyetlen vallomás alapján börtönbe lehet vetni, tönkre lehet tenni. Ezen a blogon nyilvánosságra hozok minden fontos iratot az eljárással kapcsolatban és elmesélem, mi és hogyan történt valójában.

Friss topikok

  • Mzperx: Katonai ügyészeket nem vállalsz? Képzelem, mikor a vádlóid az ügyfeleid/védenceid lesznek... :O Va... (2020.05.28. 14:35) 310. Epilógus
  • Pálné Nagy: @Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként: Örülök, hogy kiderült az igazság és vége a megpróbá... (2020.03.17. 02:30) 309. Itt a vége, fuss el véle
  • Secnir: kitartás Fapál úr! csak ennyit tudok hozzátenni... (2020.02.19. 13:23) 308. Ítélethirdetés előtt
  • Magyaur: Az erkölcsi tisztasága HŐS-sé avatta Önt, a rothadó és kapzsi NER-rel szemben. Példát mutat számun... (2019.12.03. 18:50) 306. Az életre szavaztunk
  • Molen David: Tisztelt Fapál László Ezredes Úr! Volt egy kérdése amiben azt kérdezte van ennél lejjebb? VAN !!... (2019.11.12. 22:29) 303. Az ügyészi fellebbezésre adott védői válasz

Linkblog

141. Nihil

2013.09.12. 22:34 Viszkisdoboz

Van egy hírem. Hogy jó vagy rossz, döntse el mindenki maga. Nem történik semmi, de semmi. Vagy az a jó hír, hogy nincs hír? Nem tudom. Már három hete csend, néma csend. A hatóság várakozik. Hogy mire? Nem tudom. Talán utasításra odafentről. Mi legyen ezzel a Fapállal? Megfeledkeztek rólam.

a semmi.jpg 

Hozzászoktam már, hogy hetente csönget a postás és a Központi Nyomozó Főügyészségtől érkező küldeményt (idézés, értesítés etc.) kézbesít. Aztán három hete, a stempli ügyben tartott harmadik, egyben utolsó iratismertetés után beállt a nihil. Nem érkezik semmilyen küldemény, nem történik semmi. Bár a jobboldali média megpróbálta felkavarni az állóvizet. Eddig sikertelenül. Nekem ugyan a Szeretett Vezérrel ellentétben nem hiányzik a harc, a háború. Nem magam ötöltem ki baromabbnál baromabb vádakat, hogy rács mögött tudjam magam. „Politikai áldozat vagy” – mondják fideszes ismerőseim és sajnálkoznak azon, ami velem történt. Köszönöm, de nem kérek belőle. Nem akarok a jobboldali erkölcs szerint bátor ember lenni. Mert, mint azt már tudjuk, ahhoz mártírrá kell válni.

Szívem szerint azt kérném a tágabb értelemben vett igazságszolgáltatásban dolgozóktól, hogy kapcsoljanak már gyorsító fokozatra, hogy 3 év után végre befejeződjön a vesszőfutásom. De attól félek, hogy a politika boszorkánykonyhájában valakik megint azon gondolkodnak, hogy a 2014-es választási kampányban miként lehetne felhasználni vagy éppen nem felhasználni ezeket a kreált büntetőügyeket.

Nézzük tehát, hol akadtak el a fogaskerekek!

A Tábornok ügyben, ahol bűncselekmény hiányában első fokon felmentettek, nem történik semmi. A II. fokú bíróság a tárgyalást még nem tűzte ki.

A lakás ügyben (amely katonaként kapott szolgálati lakásom megvásárlásáról szól) 2013. október 17. napjára tűzött tárgyalást a Pesti Központi Kerületi Bíróság. Emlékeztetőül elmondom, hogy ez az az ügy, ahol Juhász Ferenc volt honvédelmi miniszterrel üldögélek a vádlottak padján. Az ügyészség által kiosztott szereposztás szerint én vagyok a felbujtó, a miniszter úr pedig a tettes. Ez az ügy számtalan sebből vérzik. A vádirat ugyan több bizonyítékot is megjelöl, mintha bűncselekmény történt volna. De ezek a bizonyítékok egyike sem (!) támasztja alá a katonai ügyészek koncepcióját. Sőt, azt bizonyítják, hogy minden a hatályos jogszabályok szerint történt. Felháborodottan mondhatnám, hogy még egy HM-es folyosói pletyka sincs a tanúvallomások között, egy ürgebőrbe varrt ürge sincs, nem hogy okirat vagy más bizonyíték. Virág elvtárs biztosan sírna, ha ebből a katyvaszból kellene valami hihetőnek látszó vádiratot összeeszkábálnia. A vád tarthatatlanságát jelzi, hogy a bíróság ezt a vádiratot már egyszer visszadobta, azonban szerintem a vádkiegészítés sem vezetett eredményre. Az ügyészi vád még zűrösebb lett, mert a teljes egészében fenntartott vádirat és a vádkiegészítés immár belső ellentmondásban is áll egymással.

Stempli ügyben csalással gyanúsítanak, mert 2006 tavaszán Juhász Ferenc honvédelmi miniszternek felterjesztettem egy ezredes lakásbérleti szerződés módosítási kérelmét döntésre. (Bocsánat lehet, hogy tévedek, mert a jobboldali médiumok szerint nem felterjesztettem, hanem én „engedélyeztem” a bérleti szerződés módosítását.) Itt a vádelőkészítés szakaszában vagyunk. Az ügyészségnek záros határidőn belül döntenie kell a vádemelésről vagy a büntetőeljárás megszüntetéséről. Nagy összegű fogadást azért nem mernék kötni, hogy a büntetőeljárást megszüntetik.

Vége a nyárnak. Talán jövő héttől újra indulnak az akadozó fogaskerekek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://viszkisdoboz.blog.hu/api/trackback/id/tr915510078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása