Viszkisdoboz

fapalrepulo.jpg

A nevem Fapál László. A Honvédelmi Minisztérium közigazgatási államtitkára voltam, korábban katonatiszt, majd sikeres ügyvéd. Az életem egyik napról a másikra gyökeresen megváltozott egy állítólagos viszkis doboznak köszönhetően.  

 

Egy volt tábornok, egy büntetőügy első számú vádlottja megváltoztatta korábbi vallomásait, és azt vallotta, hogy kenőpénzt adott nekem, amit én egy viszkis dobozba téve elvittem felettesemnek.  A vallomástevő ettől kezdve már nem vádlott, hanem tanú az eljárásban, én pedig minden egyéb bizonyíték híján, pusztán egy önmagát menteni kívánó ember vallomása alapján előzetes letartóztatásba kerültem.

Egy hónapos letartóztatásom alatt megpróbálták elérni, hogy tegyek terhelő vallomást az egykori honvédelmi miniszterre. Nem tettem, mert nem volt miért. Most bűnszervezetben, üzletszerűen elkövetett vesztegetéssel vádolnak. Naponta jelennek meg rólam hazugságoktól hemzsegő lejárató cikkek, de a valóságra senki sem kíváncsi. Az életem, a karrierem romokban, végzettségemnek megfelelő munkát talán soha nem kapok majd.

Két okból írom ezt a blogot. Egyrészt nem akarok lesütött szemmel járni, mert nincs okom rá: szeretném, hogy egykori munkatársaim, barátaim, ismerőseim, két felnőtt korú és négy kiskorú gyermekem megismerjék az igazságot velem kapcsolatban. Másrészt az a célom, hogy minél többen átlássák azt a folyamatot, amit ma Magyarországon elszámoltatásnak neveznek, és amelynek során bárkit, akinek haragosa van, egyetlen vallomás alapján börtönbe lehet vetni, tönkre lehet tenni. Ezen a blogon nyilvánosságra hozok minden fontos iratot az eljárással kapcsolatban és elmesélem, mi és hogyan történt valójában.

Friss topikok

  • Mzperx: Katonai ügyészeket nem vállalsz? Képzelem, mikor a vádlóid az ügyfeleid/védenceid lesznek... :O Va... (2020.05.28. 14:35) 310. Epilógus
  • Pálné Nagy: @Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként: Örülök, hogy kiderült az igazság és vége a megpróbá... (2020.03.17. 02:30) 309. Itt a vége, fuss el véle
  • Secnir: kitartás Fapál úr! csak ennyit tudok hozzátenni... (2020.02.19. 13:23) 308. Ítélethirdetés előtt
  • Magyaur: Az erkölcsi tisztasága HŐS-sé avatta Önt, a rothadó és kapzsi NER-rel szemben. Példát mutat számun... (2019.12.03. 18:50) 306. Az életre szavaztunk
  • Molen David: Tisztelt Fapál László Ezredes Úr! Volt egy kérdése amiben azt kérdezte van ennél lejjebb? VAN !!... (2019.11.12. 22:29) 303. Az ügyészi fellebbezésre adott védői válasz

Linkblog

174. Eggyel kevesebb

2014.03.24. 19:39 Viszkisdoboz

Nem fogják elhinni, mi történt ma!

Ismét csengetett a postás. Az ügyészség arról értesített, hogy még sem vertem át "cinkosomat", a honvédelmi minisztert. És erről már papírom is van. Hiteles helyről, a Központi Nyomozó Főügyészségről:

„1.Nyom. 530/2013.

 HATÁROZAT

 A jelentős kárt okozó csalás bűntette miatt indult bűnügyben

dr. Fapál László nyugállományú ezredes

(1963., anyja neve: Hegedűs Ilona)

 gyanúsított ellen az 1978. évi IV. törvény318. §-ának (1) bekezdésébe ütköző és az (5) bekezdés a) pontja szerint minősülő társtettesként elkövetett jelentős kárt okozó csalás bűntette miatt folytatott nyomozást a Be. 190. §-a (1) bekezdésének b) pontja alapján - mivel a nyomozás adatai alapján nem állapítható meg bűncselekmény elkövetése, és az eljárás folytatásától sem várható eredmény –

megszüntetem.

 

Ebben az ügyben (stempli ügy) Budai Gyula elszámoltatási kormánybiztos (Fidesz) és Csampa Zsolt (Fidesz) a HRB elmúlt nyolc év kormányzati intézkedéseit vizsgáló albizottság elnökeként tett feljelentést az ügyészségen. 2013. február 21-én gyanúsítottként hallgatott ki a Központi Nyomozó Főügyészség csalás gyanúja miatt. Történt ugyanis, hogy 2006-ban a HM egyik főosztályvezetője kérelmet írt a honvédelmi miniszternek, hogy a részére határozott időtartamra bérbe adott szolgálati lakását szíveskedjen határozatlan időtartamúvá módosítani. A bérleti szerződés módosításához a miniszter hozzájárult. 2007-ben az érintett főosztályvezető megvásárolta a lakást. Én a bűncselekményt azzal követtem el, hogy a 2006. március 21. napján született kérelemre rábélyegeztem, hogy „Egyetértőleg felterjesztem!”

Az Olvasók által stempli ügynek elnevezett „bűnügyben” az ügyészi elképzelés az volt, hogy átvertem, azaz megtévesztettem a honvédelmi minisztert, így Juhász Ferenc jogellenesen engedélyezte egy lakásbérleti szerződés módosítását.

Aztán a nyomozás során kiderült, hogy a Honvédelmi Minisztérium egyszerű fénymásolaton kívül a feljelentéshez nem csatolt semmit. Hiányoztak az eredeti iratok, a szakapparátus véleménye, a referálási lap, valamint meg nem magyarázható indokok alapján még a HM szervek szervezeti-és működési szabályzatait sem találták elő. Vallomást is tettem, bár nem is emlékeztem erre a konkrét ügyre, így kb. 5 évvel később. Utólagos jogi rekonstrukció alapján mondtam el, milyen jogi indokok alapján lehetett a miniszternek bérleti szerződést módosítania. Feljelentést is tettem az ügyészség és a HM ellen hivatali visszaélés és más bűncselekmény, pl. mentő körülmény elhallgatása gyanúja miatt. A Központi Nyomozó Főügyészség elleni feljelentésemet a Központi Nyomozó Főügyészség elutasította. Aztán négyszer voltam iratismertetésen. Minden alkalom után újra nyomozást folytattak, végül az ötödik „találka” után megszületett a megszüntető határozat.

Keresztes Imre.jpeg                              Keresztes Imre főügyész szerint ennyi volt!

Eggyel kevesebb, mondhatnám könnyedén, de nem mondom. A katonai ügyészek feltörölték velem a HM padlóját többször is. Feltúrták az irattárakat, volt munkatársaimat vegzálták, hogy találjanak valami terhelőt. De persze sikertelenül. Két büntetőügyet mégis sikerült kreálniuk. „Belevarrtak” az elhíresült viszkis dobozos történetbe, illetve szolgálati lakásvásárlásomat fordították ki. A Tábornok perben első fokon felmentettek, de az egész eljárást meg kell ismételni a másodfokú bíróság döntése alapján. A lakás ügyben Juhász Ferenc volt honvédelmi miniszterrel együtt a Pesti Központi Kerületi Bíróság első fokon bűncselekmény hiányában felmentett a vád alól.

A keresztény, illetve bármilyen más erkölcs alapján elvárom a Magyar Nemzet című napilaptól és a Hír Tv-től, ahol teljesen alaptalanul sároztak be ebben az ügyben is, hogy kérjenek bocsánatot, de legalábbis ugyanolyan terjedelemben, mint tették, ezt is tegyék közkinccsé a jobboldali publikumnak: Fapál László a stempli ügyben sem követett el bűncselekményt.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://viszkisdoboz.blog.hu/api/trackback/id/tr305877252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skeptica 2014.03.24. 20:28:07

Javaslom, hogy indítson kártérítési pert valamennyi érintett szerv (katonai ügyészség, Honvédelmi minisztérium), sajtóorgánum (Magyar Nemzet, Hír TV) és személy (Budai Gyula és Hende Csaba) ellen, vagyoni, és nem vagyoni kártérítés tárgyában. Ugyancsak javaslom, hogy kezdeményezzen helyreigazítást valamennyi érintett sajtóorgánummal szemben.
süti beállítások módosítása