Viszkisdoboz

fapalrepulo.jpg

A nevem Fapál László. A Honvédelmi Minisztérium közigazgatási államtitkára voltam, korábban katonatiszt, majd sikeres ügyvéd. Az életem egyik napról a másikra gyökeresen megváltozott egy állítólagos viszkis doboznak köszönhetően.  

 

Egy volt tábornok, egy büntetőügy első számú vádlottja megváltoztatta korábbi vallomásait, és azt vallotta, hogy kenőpénzt adott nekem, amit én egy viszkis dobozba téve elvittem felettesemnek.  A vallomástevő ettől kezdve már nem vádlott, hanem tanú az eljárásban, én pedig minden egyéb bizonyíték híján, pusztán egy önmagát menteni kívánó ember vallomása alapján előzetes letartóztatásba kerültem.

Egy hónapos letartóztatásom alatt megpróbálták elérni, hogy tegyek terhelő vallomást az egykori honvédelmi miniszterre. Nem tettem, mert nem volt miért. Most bűnszervezetben, üzletszerűen elkövetett vesztegetéssel vádolnak. Naponta jelennek meg rólam hazugságoktól hemzsegő lejárató cikkek, de a valóságra senki sem kíváncsi. Az életem, a karrierem romokban, végzettségemnek megfelelő munkát talán soha nem kapok majd.

Két okból írom ezt a blogot. Egyrészt nem akarok lesütött szemmel járni, mert nincs okom rá: szeretném, hogy egykori munkatársaim, barátaim, ismerőseim, két felnőtt korú és négy kiskorú gyermekem megismerjék az igazságot velem kapcsolatban. Másrészt az a célom, hogy minél többen átlássák azt a folyamatot, amit ma Magyarországon elszámoltatásnak neveznek, és amelynek során bárkit, akinek haragosa van, egyetlen vallomás alapján börtönbe lehet vetni, tönkre lehet tenni. Ezen a blogon nyilvánosságra hozok minden fontos iratot az eljárással kapcsolatban és elmesélem, mi és hogyan történt valójában.

Friss topikok

  • Mzperx: Katonai ügyészeket nem vállalsz? Képzelem, mikor a vádlóid az ügyfeleid/védenceid lesznek... :O Va... (2020.05.28. 14:35) 310. Epilógus
  • Pálné Nagy: @Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként: Örülök, hogy kiderült az igazság és vége a megpróbá... (2020.03.17. 02:30) 309. Itt a vége, fuss el véle
  • Secnir: kitartás Fapál úr! csak ennyit tudok hozzátenni... (2020.02.19. 13:23) 308. Ítélethirdetés előtt
  • Magyaur: Az erkölcsi tisztasága HŐS-sé avatta Önt, a rothadó és kapzsi NER-rel szemben. Példát mutat számun... (2019.12.03. 18:50) 306. Az életre szavaztunk
  • Molen David: Tisztelt Fapál László Ezredes Úr! Volt egy kérdése amiben azt kérdezte van ennél lejjebb? VAN !!... (2019.11.12. 22:29) 303. Az ügyészi fellebbezésre adott védői válasz

Linkblog

250. Nyílt levél az ügyészeknek

2016.08.31. 09:58 Viszkisdoboz

Kedves ügyészeim, vádlóim és feljelentőim! A lakás-ügyben született felmentő ítélettel a gondosan felépített vádhatósági koncepció elbukott.

2010 karácsonyát börtönben töltöttem az Önök meghívására. Arra próbáltak körmönfontan rávenni, hogy tegyek vallomást Juhász Ferenc honvédelmi miniszterre (de jó lett volna Szekeres Imre is). Nem tettem, mert nem volt miért. Ráadásul elkövették azt a hibát is, hogy csak a börtönben megreccsent Oláhval való szembesítésen ismertem meg a viszkis-dobozos teóriát. Ezért, ha szándékomban állt volna is egy koncepciós perben való együttműködés (nem állt szándékomban), akkor azt sem tudtam, pontosan milyen vallomást várnak tőlem (gondolom a szabadságom fejében). A szabadságom önkényesen elvehető, de sem akkor, sem most, eladó nem vagyok!

Mivel nem sikerült a minisztert betenniük vádlottként a Tábornok-perbe, 2011 februárjában a koncepciógyártó kormánybiztossággal karöltve kitalálták, hogy a Juhász-Fapál párost együtt kell futtatni egy másik ügyben, aztán majd csak összeérnek a szálak valahogyan és a miniszteri nagyvad is a célkeresztbe kerül. Ez lett a lakás-ügy. Kell-e ékesebb bizonyíték annál, hogy az ügyészség megpróbálta a bírósággal egyesíttetni a lakás-ügyet a Tábornok-perrel? Vagyis az ügyészek Juhász Ferenc minisztert beültették volna a Tábornok-per vádlottjai közé! És már ki is egészült volna a vádirat azzal a résszel, ami most nincs benne: mi a fészkes fenét csináltam a „mintegy” összegű viszkis-doboznyi pénzzel, amikor kiléptem az irodám ajtaján!

Mindezt csak azért írom le, mert Olvasóim egy része nem érti, hogy egy jogszabályszerű magatartássorozat, egy szolgálati lakás megvásárlása, hogyan lehet bűncselekmény a Központi Nyomozó Főügyészség szerint. Hát, így, és ezért!

uzleteshaszon_hu.jpg                                                                             (fotó: üzleteshaszon.hu)

Most már talán Önök is belátják, ügyész urak, hogy én Juhász Ferenc miniszternek sem haverja, sem rokona, sem sulis padtársa, sem ovis csoporttársa nem voltam. Nem húztunk együtt surranót. Sőt, feleségeink sem őriztek együtt libát, nem jártak koktél partikra együtt, nem ugyanaz a fodrászuk, kozmetikusuk, nőgyógyászuk, stb. Gyerekeink nem egy bölcsibe, oviba, iskolába, edzőterembe jártak. Nem találkoztak szülinapi zsúrokon, nem jöttek össze játszótereken titokban homokozni, hogy megbeszéljék szüleik ügyes-bajos dolgait.

Juhász Ferencet 2001-ben ismertem meg személyesen, amikor ellenzéki képviselőként a Honvédszakszervezetnél tájékozódott a katonák jogállásáról szóló törvény tervezetéről kialakított szakszervezeti álláspontról. Legközelebb pedig 2004. október végén találkoztam vele, amikor felajánlotta, hogy legyek a HM közigazgatási államtitkára.

Manapság viszont nap, mint nap azzal szembesülünk, hogy újabb és újabb arcok jelennek meg a politika és a „szakma” porondján, akikről rendre kiderül, hogy valakinek a valakije. 2010 óta a FIDESZ-KDNP olyan embereket nevez ki fontosabb állami és önkormányzati tisztségbe, akik az alapító kollégisták rokonai, barátai vagy szeretői. Azt is leírhatnám tréfás hangulatomban, hogy bizalmatlanságuk okán még a szeretőket is egymás között cserélgetik.

És mivel mindenki magából indul ki, csoda, ha azt gondolta a fideszes politikai elit 2010-ben, hogy Juhász Ferenc honvédelmi miniszter és közöttem olyan bizalmi viszony lehetett, hogy én viszkis dobozban hordtam neki a korrupciós pénzt, ő pedig megdobott egy lakással?

Miért is mondom mindezt?

Mert az ítélkezési gyakorlat a hivatali visszaélésnél és a hűtlen kezelésnél is megköveteli, hogy a szükségszerűen és formálisan is fennálló kérelmez-jóváhagy kapcsolaton kívül a közvagyont érintő döntéseknél az ügyészség bizonyítsa, hogy a kérelmező a döntéshozó rokona, barátja vagy szeretője, illetve olyan egyéb olyan ok miatt történik a hivatali vezető/vagyonkezelő kérelemnek helyt adó döntése, ami mögött rejtett vagy eltitkolt körülmények vannak.   

A Fővárosi Ítélőtábla felmentő ítélete: „A rendelkezésre álló bizonyítékok között ugyanis nem lelhető fel olyan, amely azt igazolná, hogy a két vádlott között (vagyis köztem és Juhász Ferenc között) a tényleges hivatali eljárást szükségszerűen megkívánó kapcsolaton kívül bármilyen más, személyes jellegű kapcsolat, együttműködés vagy érdekszövetség alakult ki. Nem támasztja ezért semmi sem alá azt, hogy köztük kimondottan a majdani vagyon elleni bűncselekmény megvalósítása érdekében létrejött volna bármilyen kapcsolat.”

Game over.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://viszkisdoboz.blog.hu/api/trackback/id/tr3611665068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

krokodil2008 2016.08.31. 10:40:53

Bocs, hogy nem a cikkhez, de tegnap a "terrorista" perben, ami mégiscsak nagyobb tárgyi súlyú bárminél, megint ment az "ügyészba@sztatás", hogy kb. szarul dolgoztak, csomó hibát elkövettek stb. Szóval még itt is. És persze itt sincs semmi következmény. Nekem úgy tűnik lassan már nincs olyan kiemelt ügy, hogy ne lenne az ítéletnek olyan része ahol a bíró keményen vagy lágyabban, legalább egy megjegyzés erejéig le ne "b@szná" az ügyészséget. A kérdése az, miért csak utólag? Másrészt mi értelme van ennek? Úgy se lesz következménye. Na persze lehet ettől jobban érzi magát az adott bíró, de más értelme nincs ennek a beszólogatósdinak.
Mégegyszer bocs, hogy eltértem a tárgytól.

Penzkeresesaneten12 · http://valodipenzkeresesaneten.blogspot.com 2016.08.31. 20:00:03

Internetes pénzkeresés - Weboldal építés / Cikk írás / YouTube, Instagram Marketing/Fordítás [Nem MLM, és klikkelős] valodipenzkeresesaneten.blogspot.com/
süti beállítások módosítása