Viszkisdoboz

fapalrepulo.jpg

A nevem Fapál László. A Honvédelmi Minisztérium közigazgatási államtitkára voltam, korábban katonatiszt, majd sikeres ügyvéd. Az életem egyik napról a másikra gyökeresen megváltozott egy állítólagos viszkis doboznak köszönhetően.  

 

Egy volt tábornok, egy büntetőügy első számú vádlottja megváltoztatta korábbi vallomásait, és azt vallotta, hogy kenőpénzt adott nekem, amit én egy viszkis dobozba téve elvittem felettesemnek.  A vallomástevő ettől kezdve már nem vádlott, hanem tanú az eljárásban, én pedig minden egyéb bizonyíték híján, pusztán egy önmagát menteni kívánó ember vallomása alapján előzetes letartóztatásba kerültem.

Egy hónapos letartóztatásom alatt megpróbálták elérni, hogy tegyek terhelő vallomást az egykori honvédelmi miniszterre. Nem tettem, mert nem volt miért. Most bűnszervezetben, üzletszerűen elkövetett vesztegetéssel vádolnak. Naponta jelennek meg rólam hazugságoktól hemzsegő lejárató cikkek, de a valóságra senki sem kíváncsi. Az életem, a karrierem romokban, végzettségemnek megfelelő munkát talán soha nem kapok majd.

Két okból írom ezt a blogot. Egyrészt nem akarok lesütött szemmel járni, mert nincs okom rá: szeretném, hogy egykori munkatársaim, barátaim, ismerőseim, két felnőtt korú és négy kiskorú gyermekem megismerjék az igazságot velem kapcsolatban. Másrészt az a célom, hogy minél többen átlássák azt a folyamatot, amit ma Magyarországon elszámoltatásnak neveznek, és amelynek során bárkit, akinek haragosa van, egyetlen vallomás alapján börtönbe lehet vetni, tönkre lehet tenni. Ezen a blogon nyilvánosságra hozok minden fontos iratot az eljárással kapcsolatban és elmesélem, mi és hogyan történt valójában.

Friss topikok

  • Mzperx: Katonai ügyészeket nem vállalsz? Képzelem, mikor a vádlóid az ügyfeleid/védenceid lesznek... :O Va... (2020.05.28. 14:35) 310. Epilógus
  • Pálné Nagy: @Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként: Örülök, hogy kiderült az igazság és vége a megpróbá... (2020.03.17. 02:30) 309. Itt a vége, fuss el véle
  • Secnir: kitartás Fapál úr! csak ennyit tudok hozzátenni... (2020.02.19. 13:23) 308. Ítélethirdetés előtt
  • Magyaur: Az erkölcsi tisztasága HŐS-sé avatta Önt, a rothadó és kapzsi NER-rel szemben. Példát mutat számun... (2019.12.03. 18:50) 306. Az életre szavaztunk
  • Molen David: Tisztelt Fapál László Ezredes Úr! Volt egy kérdése amiben azt kérdezte van ennél lejjebb? VAN !!... (2019.11.12. 22:29) 303. Az ügyészi fellebbezésre adott védői válasz

Linkblog

124. Csúzlival elefántra

2013.05.02. 21:46 Viszkisdoboz

A kormányzópárt hűséges kiszolgálója és vasökle, a jogi szakszerűség és jobboldali erkölcs fellegvára, a Központ Nyomozó Főügyészség újabb (sár)dobásra készül. Nemrég kaptam kézhez az etalon ügyészségtől 2013. május 09. napjára szóló szíves invitálást iratismertetésre. Ez azt jelenti, hogy az ügyészség a nyomozást lezárta és vádat fognak emelni ellenem. Immár a harmadikat. Nem vagyok elszámoltatási rekorder, vannak nálam rosszabb helyzetben lévők is, de már nagyon unom a felesleges köröket, amiket futtatnak velem.

Megtapasztaltuk azt, amikor az ügyészek a Tábornok perben fegyverletételre kényszerültek. Láttuk már az a helyzetet, amikor az ügyészek szolgálati lakásom ügyében vaktölténnyel lőttek miniszterre és államtitkárra, és azon búslakodtak, hogy miért nem döglik már meg az a nyúl. Holott olyan szép vádiratot írtak…. Azonban bíróság döntése alapján újra meg kellene tölteni a puskát, de a lőszer is elfogyott és a fegyver sincs már meg. Elvitte a cica. A Magyar Nemzet büszkesége, Haraszti Gyula aranytollú újságíró eközben azon kesereg, hogy az ügyészeknek nem lesz könnyű dolga a bizonyítással. Azt sugallja írásában, hogy „ezek” bűnözők, csak nem lehet majd bizonyítani.

Aki nem követi a blogot folyamatosan, az összezavarodik. Melyik ügy ez már megint? Annak már nincs vége? – kérdezik tőlem. Lassan már a Hír Tv sem tudja a nézőinek elmagyarázni, hogy melyik ügy éppen miről szól azon kívül, hogy a Gyurcsány-kormány egy államtitkáráról van szó, vagyis egy bűnösről, akit példásan meg kell büntetni. Azért, mert egyszerűen nem lehet bűntelen, mint a mai kormány tagjai. Ma is azt olvastam a Magyar Nemzetben, hogy a vagyon elleni bűncselekménnyel vádolt miniszter és államtitkára valójában korrupciós cselekményt követett el. Én megértem, hogy a vérgőzös jobboldal nem érti mi az a hűtlen kezelés, a korrupcióról meg nem szabad, hogy saját véreik, a maffia kormányzást meghonosító Orbán-kormány, a trafikosok, a közgépesek vagy más fideszes offshore lovagok jussanak eszébe. Mert tudjuk, ami a Hír Tv-n nincs, az valójában nem is létezik.

Megjegyzem, az újabb gyanúsítás és ez a tervezett vád pedig már annyira erőtlen, mintha az ügyészek csúzlival készülnének elefántot lőni. Az egész ügyészi koncepcióból körülbelül annyi igaz, hogy 2006 tavaszán valóban a HM közigazgatási államtitkára voltam és valóban felterjesztettem egy kérelmet a miniszternek döntésre, amellyel a szakmai szervek előkészítő munkája alapján egyetértettem. 

elefántos.jpg

Emlékeztetem az olvasókat, hogy 2013. február 21. napján gyanúsítottként hallgatott ki a Központi Nyomozó Főügyészség jelentős kárt okozó csalás bűntette gyanúja miatt, amelyet a vádhatóság szerint társtettesként követtem el.

Ez az eljárás egy újabb lakás ügy, amely hűtlen kezelés miatt indult. Aztán a honvédelmi minisztert egyszer csak tanúként hallgatták ki, és belőlem meg csalót csináltak. A gyanúsítás szerint jogtalan haszonszerzési célzattal 2006 tavaszán megtévesztettem a honvédelmi minisztert, akivel meg egyébként ugyanebben az időszakban saját lakásom ügyében ugyanazon ügyészség vádja szerint összejátszottam.

Történt ugyanis, hogy a HM egyik főosztályvezetője kérelmet nyújtott be a miniszternek, hogy szolgálati lakása bérleti szerződésének időtartamát – határozottról határozatlanra - módosítsa. A miniszter ehhez – felterjesztésemre – hozzájárult. Ennyi történt, semmi más. Az ügyészség álláspontja szerint nekem tudnom kellett, hogy a kérelem jogszerűen nem teljesíthető, így a minisztert megtévesztve olyan helyzetbe hoztam egy főosztályvezetőt, amelynek következtében későbbiekben az ezredes úr – amikor már a nevemre sem emlékeztek a HM-ben - kedvezményes áron megvásárolhatott egy szolgálati lakást.

 

Többször kifejtettem már, hogy a honvédelmi minisztert soha, semmilyen körülmények között nem tévesztettem meg. Mindenkor a jogszabályok mentén vezettem a minisztérium szakmai apparátusát. Döntéseimet a szakmai szervek javaslatai alapján hoztam meg. Ha kellett, választottam a döntési alternatívák közül. Ez volt a dolgom, ezért tartottak. Sem jogi, sem erkölcsi értelemben nem tartom magamat bűnösnek.

 

Persze erkölcs kérdésében nem is kell messzebbre látnom a Központi Nyomozó Főügyészségnél ügyészségvezetői munkakört betöltő Keresztes Imre főügyésznél. A főügyész élettársa a gyanú szerint 400 milliót sikkasztott. A főügyész pedig maradt főügyész.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://viszkisdoboz.blog.hu/api/trackback/id/tr295262927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása