Viszkisdoboz

fapalrepulo.jpg

A nevem Fapál László. A Honvédelmi Minisztérium közigazgatási államtitkára voltam, korábban katonatiszt, majd sikeres ügyvéd. Az életem egyik napról a másikra gyökeresen megváltozott egy állítólagos viszkis doboznak köszönhetően.  

 

Egy volt tábornok, egy büntetőügy első számú vádlottja megváltoztatta korábbi vallomásait, és azt vallotta, hogy kenőpénzt adott nekem, amit én egy viszkis dobozba téve elvittem felettesemnek.  A vallomástevő ettől kezdve már nem vádlott, hanem tanú az eljárásban, én pedig minden egyéb bizonyíték híján, pusztán egy önmagát menteni kívánó ember vallomása alapján előzetes letartóztatásba kerültem.

Egy hónapos letartóztatásom alatt megpróbálták elérni, hogy tegyek terhelő vallomást az egykori honvédelmi miniszterre. Nem tettem, mert nem volt miért. Most bűnszervezetben, üzletszerűen elkövetett vesztegetéssel vádolnak. Naponta jelennek meg rólam hazugságoktól hemzsegő lejárató cikkek, de a valóságra senki sem kíváncsi. Az életem, a karrierem romokban, végzettségemnek megfelelő munkát talán soha nem kapok majd.

Két okból írom ezt a blogot. Egyrészt nem akarok lesütött szemmel járni, mert nincs okom rá: szeretném, hogy egykori munkatársaim, barátaim, ismerőseim, két felnőtt korú és négy kiskorú gyermekem megismerjék az igazságot velem kapcsolatban. Másrészt az a célom, hogy minél többen átlássák azt a folyamatot, amit ma Magyarországon elszámoltatásnak neveznek, és amelynek során bárkit, akinek haragosa van, egyetlen vallomás alapján börtönbe lehet vetni, tönkre lehet tenni. Ezen a blogon nyilvánosságra hozok minden fontos iratot az eljárással kapcsolatban és elmesélem, mi és hogyan történt valójában.

Friss topikok

  • Mzperx: Katonai ügyészeket nem vállalsz? Képzelem, mikor a vádlóid az ügyfeleid/védenceid lesznek... :O Va... (2020.05.28. 14:35) 310. Epilógus
  • Pálné Nagy: @Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként: Örülök, hogy kiderült az igazság és vége a megpróbá... (2020.03.17. 02:30) 309. Itt a vége, fuss el véle
  • Secnir: kitartás Fapál úr! csak ennyit tudok hozzátenni... (2020.02.19. 13:23) 308. Ítélethirdetés előtt
  • Magyaur: Az erkölcsi tisztasága HŐS-sé avatta Önt, a rothadó és kapzsi NER-rel szemben. Példát mutat számun... (2019.12.03. 18:50) 306. Az életre szavaztunk
  • Molen David: Tisztelt Fapál László Ezredes Úr! Volt egy kérdése amiben azt kérdezte van ennél lejjebb? VAN !!... (2019.11.12. 22:29) 303. Az ügyészi fellebbezésre adott védői válasz

Linkblog

20. Feljelentem magam

2011.08.15. 12:27 Viszkisdoboz

A hétvégém izgalmas munkával telt: tyúkólat építettem. Nemrégiben ugyanis tyúkokat és kacsákat vásároltunk, hogy a konyhakerttel együtt némileg olcsóbbá tegyék a mindennapokat. Éppen az új ól festésénél tartottam, amikor eszembe ötlött, hogy vajon nem lehet-e ebből bajom a Nemzeti Együttműködés Rendszerében.

Az megnyugtató ugyan, hogy gondoskodó kormányunk kifejezetten szereti a tyúktartást: olvasom, hogy még a devizamenekültek ócsai telepén is kötelező lesz a miniszterelnök iránymutatása szerinti háztáji szorgoskodás. Ebben az értelemben akár mintapolgár is lehetnék, de nem vagyok benne biztos, hogy afféle elszámoltatott osztályellenségként a dolgozó néppel azonos szabályok vonatkoznak-e rám. Lehet, hogy a tyúkólammal úgy járok majd, mint a disznótulajdonos kulák, akit egy hozott kincstári szalonnával együtt lefényképeztek és a Szabad Nép címlapján találta magát.

Gondoltam, nem várom meg, amíg a HírTV drámai erejű oknyomozó riportban számol be százmilliós luxustyúkólamról, amelyhez a szomszéd nagyüzemi csirkefarmja szolgál majd vágóképként. Éppen ezért eldöntöttem, hogy a legilletékesebbhez fordulok, és preventív módon feljelentem magam Budai Gyulánál. Ő nemrégiben azt nyilatkozta, hogy kifejezetten szívesen veszi a feljelentéseket, - ezzel is tisztelegve a magyar történelem leginkább haladó időszaka előtt, amelyet az itt elérhető oktató diafilm is megidéz.
 

Szeretve Tisztelt Kormánybiztos Úr!

Alulírott Dr. Fapál László, a Nemzeti Együttműködés Rendszerének többszörösen elszámoltatott ellensége engedelmeskedve az építő önkritika belső parancsának ezúton kívánom feljelenteni magam Önnél.

Az elmúlt napokban pártunk és kormányunk iránymutatását követve tyúkólat építettem, de a régi, letűnt világból hozott reflexeimnek engedelmeskedve, ehhez előzőleg nem kértem engedélyt Öntől. Pedig pontosan tudtam, hogy még nem állok az ideológiai fejlettség azon szintjén, hogy ezt önállóan csak úgy megtehessem.

Jelentem, hogy a csirkéket a piacon vásároltam, de előzőleg elfelejtettem meggyőződni az eladó elvi álláspontjáról a hanyatló Nyugattal kapcsolatban. Az általam beszerzett magyar tyúkfajták közé bűnös hanyagságból német származású hibrid is keveredett, de már folyamatban van lecserélése egy politikailag megbízható kínai fajtára. A tőkés récék sajnos még össze-vissza hápognak, de már intézkedtem helyettük néma kacsák beszerzéséről.

A tyúkól építési számláival el tudok számolni,  de a takarmányt barátaimtól kaptam ajándékba, akik remélem, nem kerülnek eljárás alá emiatt. A tyúkól kialakítása során vétkes módon elfelejtettem gondoskodni arról, hogy elegendő szabad felületet biztosítsak a Nemzeti Együttműködés Nyilatkozata számára. Felismerve hibámat, azóta esténként felolvasok a jószágoknak a Nyilatkozatból, ami biztos vagyok benne, hogy jótékony hatással lesz a tojáshozamra.

Mulasztásaimért és bűneimért önkritikát gyakorlok, és az ilyenkor szokásos önkéntes büntetésre is  megtettem az előkészületeket. Vállalom, hogy a tyúkólat, ha kell, feketére festem át, rajta az Ön kívánsága szerinti elszámoltatott, ellenség vagy kulák felirattal. A tyúkól az Ön által kiválasztott haladó szellemű újságírók számára hétköznapokon munkaidőben megtekinthető, mivel ezzel is hozzá kívánok járulni, hogy beszámolóikon keresztül az én elrettentő példámból tanulhassanak mindazok, akik még nem találták meg helyüket  Nemzeti Együttműködés Rendszerében.

Még egyszer köszönöm eddigi óvó szeretetét, a népért végzett fáradhatatlan munkáját, s kérem ügyemben mielőbbi éber intézkedését,
 

Üdvözlettel, Szabadság!

Dr. Fapál László
elszámoltatott

 

A levelet postára adtam és most izgatottan várom az eligazítást.
 

10 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://viszkisdoboz.blog.hu/api/trackback/id/tr763152351

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ócsára hívták Pintért 2011.08.17. 16:46:01

Pintér Sándor belügyminisztert kérte fel Ócsa polgármestere, hogy lakossági fórumon tájékoztassa az ott élőket a szociális családi ház építési programról.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mzperx 2011.08.16. 00:09:25

Nem semmi, hogy egy jogász doktor tyúkot tart és veteményez, hogy meg tudjon élni az orbáni leszámolási politika áldozataként. Félreértés ne essék, a munka nem alacsonyít le senkit semmilyen szinten, de kiművelt emberfőket kubikolásra használni csak Magyarországon természetes. Jó lesz, ha Budai is tartalékot képez, mert nagyon könnyen erre a sorsra juthat.

A fejezet nagyon jól lett megírva, a röhögéstől könnybe lábadt a szemem. Ha az alaptéma vicces lenne, akkor még nyugodtan is hajtanám a fejemet esténként nyugovóra. DE az alaptörténet egyáltalán nem vicces.

Bátor Tintanyúl 2011.08.16. 08:18:49

Azt tudtam, hogy a blogírónak van humora, de ezen sírtam a röhögéstől. Valószínűleg nem is lehetne másként elviselni, ami vele történt.

Hathajó 2011.08.16. 08:26:51

Rossz a színe annak a tyúkólnak. Tán narancsszínű festék már nincs is a boltban?
Ezért még meg fogja ütni a bokáját a blog író.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2011.08.16. 10:38:40

A görbe tükrös humor miatt megosztottuk a Szórakoztató Valláskritika oldalon.

www.facebook.com/pages/Sz%C3%B3rakoztat%C3%B3-Vall%C3%A1skritika/122713367809424

svejkné 2011.08.16. 21:14:19

@Hathajó: Talán jóvátehetné önkritikát gyakorló bolgírónk hibái egy részét, ha tényleg sürgősen átfestené azt a tyúkólat, sőt ha néhány narancsfát is ültetne a közelébe, biztos ami biztos.
Őszinte kíváncsisággal várom a Hír tv tyúkóllal kapcsolatos oknyomozó riportja, esetleg a Célpont rendkívüli kiadása mikor kerül képernyőre?

grotti 2011.08.18. 23:31:10

@Bátor Tintanyúl: Hát valóban van humora a blog írójának. De higgye el, én csak sírni tudok azon, ami vele történt.

grotti 2011.08.18. 23:42:42

@Mzperx: Én (koromnál fogva) ennek a fordítottját is ismerem: amikor kubikosból lett miniszterhelyettes, én pedig főiskolai végzettséggel, 2 felsőfokú és 1 középfokú nyelvvizsgával az ő leges-leges legutolsó beosztottja voltam. De ez még abban a nagyon átkosnak nevezett időszakban történt. Ma viszont, látod: a kiművelt emberfő lehetőségei határtalanok. (Ha van elég nagy területe a csirke- és kacsatartáshoz.)
És meg vagyok győződve arról, hogy nem a röhögéstől lábadt könnybe a szemed...

JhonDoe 2011.09.02. 12:50:46

A narancsfák ültetése komolyan megfontolandó dolog, még akkor is ha csak citromot teremnek. :)

blacklord 2013.08.20. 16:20:56

Ez a bejegyzés nagyon ütős lett, szinte magam előtt látom Budai buta arcát, ahogy nem tud vele mit kezdeni... :-)
A harmadáron lakás miniszteri kivételre az egyetlen olyan mozzanat, ami szerintem is kicsit rázós etika-oldalról közelítve, de tény és való, hogy az ilyesmi Magyarországon ezen a szinten nemhogy nem kirívó, de gyaníthatóan még elég szerénynek is számítható.
süti beállítások módosítása